بجنورد- مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از ثبت نام پنج هزار و ۲۰۰ نفر متقاضی شرکت در طرح کاورزی در استان خبر داد.

 ۵۲۰۰ متقاضی برای شرکت در طرح کارورزی ثبت نام کردند
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی؛ مجتبی نجفی اظهار داشت: طی این مرحله، ۸۰۰ نفر از این متقاضیان برای شرکت در دوره های کارورزی تایید شده اند و مدارک چهار هزار و ۶۰۰ نفر درحال بررسی است.
وی افزود: علاوه بر این، ۸۰ واحدِ متقاضیِ به کارگیریِ کارورزان نیز در سامانه کارورزی اعلام آمادگی کرده اند.
رئیس دبیرخانه کارگروه اشتغال این اداره کل نیز گفت: تایید چهار هزار و ۶۰۰ نفر باقی مانده از متقاضیان شرکت در طرح کارورزی بر اساس دستورالعمل ها صورت می گیرد و در صورت تایید، به واحدهای پذیرنده رشته های مورد درخواست ارجاع داده می شوند.
حمید خدابنده، سن، رشته تحصیلی، احراز بیکاری، خدمت سربازی و... را از موارد اصلی برای بررسی پرونده این افراد دانست و درباره حداکثر سن فارغ التحصیلان متقاضی شرکت در این طرح گفت: حداکثر سن فارغ التحصیلان مقطع کاردانی ۲۵، کارشناسی ۲۸ و کارشناسی و ارشد و دکتری ۳۲ سال است که برای آقایان ۲ سال به حداکثر سن اعلامی جهت انجام خدمت سربازی افزوده می شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین از زمان اخذ مدرک دانشگاهی این افراد نباید بیش از پنج سال گذشته باشد. ثبت نام در مرکز کاریابی از ۲ ماه پیش از درخواست برای شرکت در طرح کارورزی نیز از دیگر شرایط تایید پرونده این افراد است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.