بندرعباس- عضو شورای روحانیت بندرعباس با بیان اینکه هر حاجی ایرانی باید حامل پیام انقلاب باشد گفت: باید در نشست ها و گفت‌وگوها با زائران دیگر کشورها از دستاوردهای نظام و ایستادگی کشور در برابر استکبار جهانی سخن گفت و امروز مسلمانان کشورهای مختلف ایران را به ایستادگی در برابر استکبار می‌شناسند.

مسلمانان جهان ایران را به ایستادگی در برابر استکبار می‌شناسند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان، شیخ محمدصدیق فهیمی با اشاره به موضوع حج اظهار کرد: با عنایت به اینکه ما سفیر جمهوری اسلامی هستیم باید از مسائل اخلاقی و توصیه های دینی را رعایت کنیم و نمایندگان خوبی برای نظام باشیم.

وی با بیان اینکه در این سفر باید تحمل و صبوری را پیشه کنیم گفت: حاجی باید در طول سفر خود ایثارگری داشته باشد و با مدیران کارون ها هماهنگ شود تا از اعمال حج عقب نماند.

شیخ فهیمی با بیان اینکه حج‌گذاران باید در همه برنامه های حج حضور پر رنگ داشته باشند گفت: زائران ایرانی باید اخلاق ایرانی و اسلامی خود را به رخ دیگر مسلمانان بکشند و در تقوا و اخلاق از دیگران برتری بجویند.

وی با بیان اینکه هر حاجی ایرانی باید حامل پیام انقلاب باشد گفت: باید در نشست ها و گفت‌وگوهای با زائران دیگر کشورها از دستاوردهای نظام و ایستادگی کشور در برابر استکبار جهانی سخن گفت و امروز مسلمانان کشورهای مختلف ایران را تنها حامی مستضعفین در جهان می‌دانند.

عضو شورای روحانیت شهرستان بندرعباس با تاکید بر حضور حجاج در مراسم براعت از مشرکین خاطرنشان کرد: مسلمانان باید مشکلات خود را خودشان حل کنند و نگذارند مستکبرین عالم برای آنها تصمیم بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.