کرمان- دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: مباحث آسیب‌های اجتماعی دیگر نیاز به سخنرانی و انتشار کتاب ندارد و اکنون باید وارد عمل شویم.

مباحث آسیب‌های اجتماعی نیاز به سخنرانی و انتشار کتاب ندارد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی محمدیون روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به اینکه ستادهای جمعیت هلال‌احمر محل حضور نخبگان و با تجربه‌هاست، اظهار داشت: این نهاد باید برگرفته از انسان‌هایی باشد که دارای تجربه‌های زیادی هستند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه هلال‌احمر از مردم و برای مردم است، عنوان کرد: باید مباحث آمادگی در مواقع بحران که از وظایف نهاد است به‌طور جدی پیگیری شود و علاوه بر آن آسیب‌های اجتماعی مد نظر قرار گیرد.

وی عنوان داشت: جمعیت هلال‌احمر در زمینه آسیب‌های اجتماعی، فاقد مسؤولیت قانونی است اما با فعالیت‌های بشردوستانه در این حوزه به صورت خودجوش وارد شده‌ایم که قانونی و وظیفه ما نیست و از جایی هم بودجه دریافت نمی‌کنیم.

محمدیون افزود: جمعیت هلال‌احمر به‌صورت خودجوش و با افراد متخصص و خبره وارد مبارزه با آسیب‌های اجتماعی شده و با توجه به این که این مسأله دارای سازمان اختصاصی است، اما در سال گذشته جمعیت هلال‌احمر در این حوزه صاحب رتبه برتر شد.

وی با بیان اینکه مباحث آسیب‌های اجتماعی دیگر نیاز به سخنرانی و انتشار کتاب ندارد و اکنون باید وارد عمل شویم، گفت: در بحث ورود به آسیب‌های اجتماعی در استان کرمان اعلام آمادگی می‌کنم تا با استفاده از افراد متخصص این اتفاق در کرمان رخ دهد.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر به خیران و بازگشت آنان به این حوزه اشاره کرد و عنوان داشت: در مقاطعی انسان‌هایی با نیت خیر، اموالی را وقف این نهاد کردند و اموال خود را در دست ما به امانت گذاشتند، اما به هر دلیلی در سطح کشور به نوعی در آن سهل‌انگاری شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.