اهواز_ اثر نقاشی عبدالرضا رابطی هنرمند دزفول در بین آثار ١٧ هنرمند کشورهای مختلف جهان در پرتغال به نمایش گذاشته شد.

نقاشی هنرمند دزفولی در بین ١٧ اثر جهانی در پرتقال به نمایش گذاشته شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این نمایشگاه ١٧ اثر از آثار نقاشی هنرمندان ١٧ کشور مختلف جهان به نمایش درآمده است که اثر عبدالرضا رابطی هنرمند دزفولی به عنوان تنها اثر هنرمند ایرانی در این نمایشگاه دیده می شود.

 این نمایشگاه از ١٧ تیر به مدت یک‌ماه در اماکن تاریخی ساگراس پرتغال برپاست.نمایشگاهی از آثار هنرمندان ١٧ کشور مختلف دنیا در کشور پرتغال برگزار شده که موضوع این نمایشگاه الهام گرفتن از تصاویر بناهای تاریخی کشور پرتغال است.

عبدالرضا رابطی هنرمند دزفولی در این باره گفت:حدود یک‌ماه پیش از ٣٤ هنرمند بین المللی دعوت به عمل آمد تا آثار خود را بر اساس فضاهای تاریخی الگارو در کشور پرتغال مجموعه تاریخی ساگراس برای شرکت در این نمایشگاه ارائه کنند که بنده یکی از هنرمندان دعوت شده بودم.

وی افزود: اثر نقاشی من با نام شکوه تاریخ در این نمایشگاه ارائه شده است.

این هنرمند دزفولی اضافه کرد:در این نمایشگاه که به مدت یک‌ماه دایر خواهد بود مصاحبه هر هنرمند با زبان خودش با مضمون سوابق هنری با زیر نویس انگلیسی نیز پخش خواهد شد.

وی گفت: آثار ارائه شده در این نمایشگاه در قالب یک کتاب چاپ خواهند شد.

آثار عبدالرضا رابطی هنرمند دزفولی تاکنون در نمایشگاه های مختلف بین المللی از جمله کره جنوبی، بلژیک و لندن ارائه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.