شهرضا- نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری حضور چشمگیری در انتخابات ریاست جمهوری داشتند، چراکه نسبت به نظام حساس هستند، بنابراین حالا نوبت خدمت‌رسانی دولت است.

دولت فقط رئیس‌جمهور نیست/ حالا نوبت تلاش همه اعضای دولت است

به گزارش قدس آنلاین، سمیه محمودی با اشاره به نعمت امنیت در کشور اظهار داشت: از حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی باید درس بگیریم، زیرا امنیت از هر چیزی برای ما مهم‌تر است.

وی با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده نظام ما را رها نمی‌کنند، افزود: امنیت فقط بر عهده نیروی انتظامی نیست و هر کدام از ما باید تلاش کنیم، زیرا دشمنان از هر نظر تغذیه می‌شوند تا به نظام ضربه بزنند.

نماینده مردم دهاقان و شهرضا در مجلس شورای اسلامی مطالعه تاریخ را ضروری دانست و گفت: نارضایتی مردم خوب نیست، تاریخ را مطالعه کنید، هر کس تاریخ نداند بازنده است.

وی با بیان اینکه از مسؤولان شهرستانی انتظار برگزاری جلسات باکیفیتی داریم، اذعان کرد: اگر هدف از تشکیل جلسات ارائه آمار راست و دروغ باشد نتیجه ندارد، هدف باید کار باشد، اگر هدف و برنامه مشخص نباشد کارها روزمره می‌شوند.

 محمودی گفت: مجلس شورای اسلامی یک و نیم میلیارد دلار را تصویب کرد تا درآمد پایدار در روستاها ایجاد شود، مسؤولان ظرفیت‌های شهرستان را بشناسند، در جمع مردم باشند و از نزدیک مشکلات مردم را ببینند.

وی با اشاره به حضور 89 درصدی مردم شهرستان در انتخابات دهاقان اعلام کرد: مردم با وجود مشکلات اقتصادی و بیکاری حضور چشمگیری در انتخابات ریاست جمهوری داشتند، زیرا نسبت به نظام حساس هستند، اما الان نوبت تلاش دولت بوده که البته دولت فقط شخص رئیس جمهور  نیست و همه کارمندان دولت را شامل می‌شود.‎

نماینده مردم دهاقان و شهرضا  در مجلس شورای اسلامی گفت: مسؤولان باید آسیب‌های اجتماعی را جدی بگیرید، در بحث اشتغال کار شود، به مردم هم می‌گویم کسی منتظر لقمه آماده نباشد همه ما باید تلاش بیشتری کنیم در زمان جنگ هم تحریم و مشکلات بود اما زن و مرد در کنار یکدیگر کار کردند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.