شهرکرد-مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری ۳۸۰ مرکز اوقات فراغت با موضوعات مختلف در حال فعالیت است که بیش از ۱۲ هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان در این مراکز حضور دارند.

۳۸۰ مرکز اوقات فراغت در چهار محال و بختیاری فعال شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جواد کارگران دهکردی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان  اظهار داشت: اولین همایش تجلیل از چندین استاد خوشنویسی و بزرگداشت استاد ضیاءالدین امامی نقاش چهارمحال و بختیاری در روز ۲۷ تیرماه در حضور مسئولین کشوری رأس ساعت ۱۰ صبح در سالن غدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری تعداد ۴۰۷ کانون فرهنگی هنری وجود دارد گفت: از مجموع این کانون ها  ۶۰ درصد در بخش روستایی و ۴۰ درصد در بخش شهری استان فعال هستند.

کارگران تصریح کرد: ۹۵۰ مسجد در سطح استان وجود دارد که در برنامه ششم توسعه تمام مساجد ملزم به ایجاد کانون فرهنگی هنری هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در سال جاری ۳۸۰ مرکز اوقات فراغت با موضوعات مختلف در حال فعالیت است که بیش از ۱۲ هزار نفر از دانش آموزان و دانشجویان در این مراکز حضور دارند.

کارگران دهکردی با بیان اینکه اعتبارات بر حسب میزان درجات و فعالیت کانون‌ها تخصیص داده می‌شود افزود: در سال جاری اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به منظور رفع مشکلات، تجهیز کانون‌ها تخصیص پیدا کرده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره امام رضا(ع)، افزود: این جشنواره هشت مرداد ماه ساعت ۱۰ صبح با عنوان تولید کتاب رضوی در سالن غدیر این اداره کل برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.