بیرجند-رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور با بیان اینکه با همدلی و همگرایی می‌توان گام‌های بلندی را در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه پزشکی برداشت گفت: باید به جامعه پزشکی به صورت ملموس توجه شود.

 به جامعه پزشکی به صورت ملموس توجه شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علیرضا زالی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم بهره‌برداری از ساختمان نظام پزشکی در بیرجند بیان کرد: باید به جامعه پزشکی به صورت ملموس توجه شود.

وی از برگزاری انتخابات نظام پزشکی در ۳۰ تیرماه در سراسر کشور خبر داد و یادآور شد: حضور با شکوه در این انتخابات می‌تواند نظام پزشکی فعال و پویا را رقم زند.

رئیس کل  سازمان نظام پزشکی کشور اظهار داشت: با اتحاد، انسجام و همدلی هرچه بیشتر خروجی کارها بهتر خواهد بود و باید تلاش شود تا انتخابات نظام پزشکی به خوبی برگزار شود و هر چه در این عرصه حضور پررنگ‌تر باشد نتیجه کار بهتر می‌شود.

زالی تصریح کرد: در استان خراسان جنوبی نیز باید تلاش شود تا در عرصه انتخابات نظام پزشکی همکاران حضور پررنگی داشته باشند.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه در  خراسان جنوبی اعضا و اصحاب حرفه‌ای در سازمان نظام پزشکی حضور دارند که این پتانسل خوب نوعی ترکیب از همکاران ما در این استان است.

زالی اظهار داشت: با وجود همه کاستی‌ها و ناملایمات در جامعه پزشکی در عرصه خدمت‌رسانی گام‌های خوبی برداشته شده که این تنها با همدلی صورت می گیرد.

وی یادآور شد:مالیات، عوارض و تعرفه‌ها از جمله مشکلاتی است که همواره مطرح و پابرجا است.

زالی خاطرنشان کرد:  این مشکلات مانع از این نمی‌شود که جامعه پزشکی در کارها دچار مشکل و کم کاری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.