شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اگر بخواهیم کارهایمان بقا داشته باشد باید به معنویات و اصل اعتقادات الهی توجه ویژه شود،و اگر این امر محقق شود کارهای سالم و جامع انجام می شود.

اگر بخواهیم کارهایمان بقا داشته باشد باید به معنویات توجه ویژه شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام ظهر سه شنبه در نشست با مدیران سازمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به گسترش هرچه بیشتر فرهنگ نماز گفت: گسترش فرهنگ نماز در تمام ادارات باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

حجت الاسلام نکونام افزود: در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و خدمات رسانی به مردم زمانی توفیق واقعی حاصل می شود که مسائل با معنویات گره بخورد و معنویات در تمام امور جاری و ساری باشد، در غیر اینصورت کاری بی مغز و بی محتوا صورت گرفته است.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: اگر بخواهیم کارهایمان بقا داشته باشد باید به معنویات و اصل اعتقادات الهی توجه ویژه شود،و اگر این امر محقق شود کارهای سالم و جامع انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: وقتی از نماز صحبت می شود صرفا صورت ظاهری نماز نیست بلکه منظور نمازی است که عمق داشته باشد و به روح انسان پاکیزگی و تقوا ببخشد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفت: نماز بعنوان یک شاخص مطرح است و هر چیزی که با این شاخص اندازه گیری شود یک ماندگاری عمیق را کسب می کند.

نکونام در ادامه با اشاره به خدمت رسانی واقعی به مردم افزود: نگاه مدیران و مسئولین باید یک نگاه گره گشا باشد و باید سعی شود مشکلات مردم تا حد امکان مرتفع شود.

حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: کمیت و کیفیت کارها باید مورد بررسی و توجه قرار بگیرد تا ارائه خدمات با مرتبه ی بالا انجام شود و باید دید انتظارات چیست و به کارها عمق بخشید.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به خدمات شایسته سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: خدماتی که از سوی این سازمان به مردم تا کنون ارائه شده جای تقدیر و تشکر دارد و امید می رود با تلاش های بیشتر و با اعتقاد این خدمت رسانی ها روز به روز دارای پیشرفت و تعالی بیشتری باشد.

وی خاطر نشان کرد: برای ایجاد تعادل در هزینه های ادارات باید از مخارج غیر ضروری و کم اهمیت و حتی گاهی اشرافی گری جلوگیری شود و به هزینه های واقعی و مهم پرداخته شود.

نکونام افزود: برخی از ادارات و ارگان ها برای تامین منابع مالی و جایگزین کردن مخارج بی اهمیت با بالا بردن هزینه ها و تحمیل برخی از مخارج به مردم  سعی دارند خلع ها را پر کنند که به هیچ وجه این مسوله شایسته یک حکومت دینی و الهی نیست.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت: یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی این است که دست بیگانه را قطع کنیم و بتوانیم در تولید و اقتصاد به خودکفایی برسیم و با آن چیزی که داریم امورات را پیش ببریم که در این راستا نیاز است همگان بویژه مسئولان تلاش خود را بکار گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.