مدیر شبکه بهداشت ودرمان باغملک گفت: در زیر ساخت های بهداشت و درمان باغملک اقدامات خوبی صورت گرفته و در واقع انقلاب شده است.

خیرین در بحث تجهیزات و ساخت مراکز، خانه های بهداشت ورود کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درومان باغملک، صادق شهریاری با تشریح برنامه های طرح تحول نظام سلامت و توجه ویژه به سلامت مردم چه سلامت جسمی و چه روحی به بحث زیر ساخت های انجام شده حوزه سلامت پرداخت و اظهار کرد: با نگاهی که توسط دولت به شهرستان شده است انقلاب خوبی صورت گرفته و باعث رضایت مندی مردم شده است.

وی افزود : ساخت درمانگاه شماره ۱ شهری، و ابوالعباس، آموزشگاه بهورزی، کلینیک تخصصی بیمارستان، آزمایشگاه تشخیص طبی مرکزی شهرستان، مرکز جامع خدمات سلامت رستم آباد، مرکز خدمات سلامت شهر قلعه تل، توسعه اورژانس بیمارستان شهید طباطبایی از ۷ تخت به ۱۳ تخت، تکمیل مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی میداوود و صیدون، خدماتی بوده که در یکسال اخیر انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان باغملک خاطر نشان کرد: در تمامی جلسات شورای سلامت و محافل عمومی و همچنین به اهل رسانه اعلام نمودم فرصتی که خدای متعال در اختیار ما قرار داد به نحو احسن به مردم خدمت کنیم و مسئولیت موقعی اررش دارد که مردم طعم خدمت را چشیده باشند، بخش بهداشت و درمان نیاز به همکاری و تعامل دارد و خیرین و کسانی که توان مالی و یا هرگونه پشتیبانی دارند در بحث تجهیزات و ساخت مراکز، خانه های بهداشت ورود کنند و در کار خیر از سایر شهرستانها سبقت بگیرند.

شهریاری  اشاره ای به بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهرستان داشتند و گفت:  پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد و در خصوص اخذ مجوز احداث بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی جدید نیاز به تهیه زمین می باشد و ادارات مسکن و شهرسازی، منابع طبیعی و شهرداری در این خصوص همکاری کنند تا در زمان مناسب صورت جلسات زمین مورد نیاز تهیه و به استان ارسال شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.