زاهدان-معاون هماهنگب و بودجه سازمان برنامه و بودجه استان گفت: کل اعتبار ابلاغ شده به شهرستان زاهدان در سال ۹۶، ۱۶۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال است که از دو منبع استانی و دو درصد نفت و گاز و منبع قانون استفاده متوازن از امکانات کشور – استانی و ملی تامین شده است.

 اعتبارات شهرستان زاهدان ۱۶۴ میلیارد ریال است

به گزارش قدس آنلاین،به نقل از روابط عمومی فرمانداری، معاون هماهنگی و بودجه سازمان برنامه و بودجه استان در جلسه کمیته برنامه ریزی که صبح امروز در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: کل اعتبار ابلاغ شده به شهرستان زاهدان در سال ۹۶، ۱۶۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال است که از دو منبع استانی و دو درصد نفت و گاز و منبع قانون استفاده متوازن از امکانات کشور – استانی و ملی تامین شده است.

مهرداد عرب بیان کرد: از منبع استانی و دو درصد نفت و گاز مبلغ ۸۹۳۳۲۸میلیون ریال تامین که رقم اسانی۳۲۳۷۰۰میلیون ریال و رقم دو درصد نفت و گاز مبلغ ۵۶۹۶۲۸ میلیون ریال است و نسبت به سال گذشته ۹۲درصد رشد داشته است.

عرب ادامه داد: اعتبارات این منبع در غالب ۲۸ فصل، ۷۲ برنامه و ۲۹۲ پروژه لحاظ شده که ۱۹۰ پروژه به صورت مستمر، ۹۵ پروژه به صورت نیمه تمام و ۷ پروژه نیز جدید تعریف شده است.

وی بیان کرد: همچنین علاوه بر مبالغ فوق، مبلغ ۷۴۸۸۳۲ میلیون ریال از محل قانون استفاده متوازن از امکانات کشور شامل ۹۰۴۶۶ میلیون ریال متوازن استانی و ۶۵۸۳۶۶میلیون ریال متوازن ملی به شهرستان اختصاص یافته که نسبت به سال گذشته از رشدی معادل ۵۱درصد برخوردار و اولویت با پروژه های نیمه تمام بوده است.این منبع با توجه به رعایت عملیات مجاز دستورالعمل ابلاغی در قالب ۱۳فصل، ۲۴برنامه و ۱۰۶پروژه مستمر و نیمه تمام توزیع گردیده است.

این مسئول گفت: درصد افزایش اعتبارات نسبت ابتدای امسال نسبت به اول سال ۹۵، ۶۰ درصد رشد داشته است که این نشان از نگاه مثبت دولت تدبیر و امید به سیستان و بلوچستان است.

عرب خاطرنشان کرد: بیشترین اختصاص اعتبارات به ترتیب مربوط به فصل آب و فاضلاب با ۲۴/۵۷ درصد، فصل حمل و نقل با ۱۸/۵۹ درصد، فصل آموزش و پرورش با ۷/۲۰ درصد و فصل فرهنگ و هنر با ۶/۶۹ درصد و فصل توسعه و خدمات شهری ، روستایی و عشایری با ۶/۱۴ درصد می باشد.

وی یادآور شد: اعتبار شهرستان زاهدان در ابتدای سال ۹۵، مبلغ ۹۶۱ میلیارد ریال بوده که این رقم در انتهای سال از کلیه منابع به ۲۲۴۲میلیادر ریال افزایش و از رشدی معادل ۱۳۳درصد بر برخوردار بوده ، همچنین تخصیص آن معادل ۲۷درصد (۵۹۸میلیارد ریال) و در قالب ۴۱۵ پروژه توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.