اردبیل-معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیران و نیکوکاران استان اردبیل بیش از ۴۵ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال در سه ماهه نخست امسال به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد مساعدت کرده‌اند.

خیران اردبیلی ۴۵ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

به گزارش قدس آنلاین، صفر توحیدی صبح امروز در جلسه بررسی کمک‌های مردمی برای رفع نیازهای مددجویان استان اردبیل اظهار داشت: خیران و نیکوکاران بیش از ۴۵ میلیارد و ۴۵۷ میلیون ریال در سه ماهه نخست امسال به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد مساعدت کرده‌اند و با حمایت و مساعدت‌های خیران به صورت گسترده‌تری مشکلات اقشار آسیب پذیر رفع می‌شود که با تداوم مشارکت نیکوکاران در طرح‌های حمایتی می‌توانیم پاسخگوی تمامی نیازهای خانواده‌های تحت حمایت باشیم.

وی با بیان اینکه تمامی مساعدت‌های مردمی بر اساس سیستم نیازسنجی بین خانواده‌های تحت حمایت توزیع می‌شود، تصریح کرد: سیستم نیازسنجی سبب تسهیل و تسریع در روند رسیدگی به امور فقرا شده است چرا که کمک‌های خیران با اولویت رفع مشکلات اساسی و ضروری مددجویان هزینه می‌شود.

توحیدی گفت: خیران نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده‌اند که صدقات پرداختی نیکوکاران در سرفصل‌های مختلف کمیته امداد در راستای رفع مشکلات درمانی، معیشتی، جهیزیه، بهسازی مسکن و فعالیت‌های فرهنگی و تحصیلی مددجویان هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: پرداخت صدقه یکی از مهم‌ترین طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای رفع مشکلات نیازمندان بوده و تلاش داریم با استفاده از ابزار و روش‌های نوین و الکترونیکی بیش از پیش روند خدمت‌رسانی به خانواده‌های بی‌بضاعت را سرعت ببخشیم.

وی افزود: همواره شاهد افزایش مساعدت‌های مردمی در ایام و مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی هستیم به طوری که خیران بیش از ۱۴ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال در ماه مبارک رمضان به اطعام و افطار خانواده‌های تحت حمایت کمک کردند که این امر نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته با افزایش چشمگیری روبه‌رو بوده است.

توحیدی با اشاره به پرداخت بیش از ۱۱ میلیارد و ۱۳۸ میلیون ریال زکات فطره توسط مردم روزه‌دار اردبیل اظهار کرد: فطریه خیران در همان روز عید سعید فطر به دست نیازمندان رسیده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: نیکوکاران بیش از یک‌ میلیارد و ۶۶۱ میلیون ریال در قالب طرح کوثربه جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمک کرده‌اند که این طرح با هدف تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند اجرا می‌شود تا آنان بتوانند راهی خانه بخت شده و زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه در سایه مساعدت‌های خیران درصدد هستیم خدمات کیفی‌تری را به مددجویان ارائه کنیم، بیان کرد: اعتماد عمومی به کمیته امداد سبب افزایش کمک‌های مردمی شده که امیدواریم با هم‌افزایی مساعدت‌های نیکوکاران بتوانیم بخش مهمی از نیازهای خانواده‌های بی‌بضاعت را برطرف کنیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.