بیرجند- مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی روز چهارشنبه در رابطه با عزل‌های گسترده و خارج از ضابطه در نظام اداری استان خراسان‌جنوبی به وزیر کشور تذکر کتبی داد.

نمایندگان خراسان‌جنوبی به وزیر کشور  تذکر دادند

به گزارش قدس آنلاین، سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف، محمدرضا امیرحسنخانی نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان، فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات و زیرکوه و نظر افضلی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس امروز چهارشنبه در نامه‌ای کتبی به وزیر کشور درباره عزل‌های گسترده و خارج از ضابطه در نظام اداری استان خراسان جنوبی  تذکر دادند.

در متن نامه مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی به وزیر کشور آمده است: بعد از انتخابات عزل‌های گسترده و بی‌ضابطه گسترده در نظام اداری استان خراسان‌جنوبی و به‌طور هدفمند اتفاق می‌افتد و به نظر می‌رسد این کار در چارچوب انتقام‌گیری سیاسی بعد از انتخابات صورت می‌گیرد.

این امر خصوصاً در آموزش و پرورش و جهادکشاورزی و استانداری نمود بیشتری دارد و البته محور این کار استانداری خراسان‌جنوبی است به‌گونه‌ای که حتی افراد بی‌طرف در انتخابات نیز به جرم بی‌طرفی از مناصب عزل می‌شوند.

در قسمت دیگری از این نامه آمده است: این نوع رفتار خلاف نظرات ریاست‌جمهور و خلاف شعار شایسته‌سالاری است و یقیناً به فایده دولت نخواهد بود. لازم است شما اقدامات لازم را صورت دهید و جلوی تضییع حقوق شهروندی و طبقه‌بندی کردن آنان را بگیرید.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.