مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت:مسافرگیری در ایستگاه مترو تجریش روز جمعه ۲۳ تیرماه از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، احسان مقدم مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اظهار داشت: به علت انجام پاره ای از تعمیرات در ایستگاه مترو تجریش مسافرگیری در روز جمعه ۲۳ تیرماه از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مهندسان و کارکنان شرکت بهره‌برداری مترو تهران از پنج‌شنبه شب، بعد پایان ساعت مسافرگیری کار خود را برای انجام این تعمیرات آغاز می‌کنند، افزود: تلاش بر این است که با اتمام سریعتر این کار مسافرگیری از همان ابتدای صبح انجام شود اما با توجه به حجم کار پیش بینی شده که این ایستگاه کار خود را از ساعت ۸ آغاز کند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: سایر ایستگاه‌های خط یک مترو تهران ابتدای صبح جمعه و طبق برنامه سرویس‌دهی خود را آغاز می‌کنند و مسافران ایستگاه مترو تجریش حدفاصل ساعت ۶ تا ۸ صبح می‌توانند از ایستگاه قیطریه تردد کنند.

گفتنی است؛  قرار است سکوی غربی ایستگاه به بهره برداری برسد،  این در حالی است که در ایستگاه مترو تجریش فقط از روی یک سکو مسافران قطار تخلیه و مجددا به مقصد کهریزک سوار می‌شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.