خرم آباد- وزیر کشور گفت: استان لرستان در کاهش بیکاری گام‌های خیلی خوبی برداشته و جز استان‌هایی است که در رتبه سوم یا چهارم کاهش بیکاری بوده است.

لرستان در رتبه سوم یا چهارم کاهش بیکاری قرار دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: باتوجه به این که استان لرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی است و من معین اقتصادمقاومتی لرستان هستم این سفر در امتداد سفرهای قبلی است،هرچند وقت یک ‌بار توفیقی می شود که در خدمت مردم و مسئولان این استان باشم.

وی با بیان این که این سفر به خاطر انتخابات به تأخیر افتاد،اظهار داشت: اما سفرهای استانی من شروع شده دفعه قبلی در تبریز بودم و امروز نیز در استان لرستان حضور دارم تا ‌روند کارها و برنامه‌های سال ۹۶ در اقتصاد مقاومتی بررسی شود و چند طرح نیز در استان افتتاح ‌شود.

وزیر کشور با اشاره به این که استان لرستان در اقتصاد مقاومتی توفیقات خوبی داشته است،گفت: استان لرستان در کاهش بیکاری گام‌های خیلی خوبی برداشته و جز استان‌هایی است که در رتبه سوم یا چهارم کاهش بیکاری بوده و این نشان‌دهنده تلاش و فعالیت‌هایی است که مجموعه نیروها انجام می دهند.

رحمانی فضلی عنوان کرد: در سال ۹۶ برنامه اصلی موضوع سرمایه‌گذاری است و در استان لرستان سرمایه‌گذاری داخلی تقویت و سرمایه‌گذار خارجی جذب شود.

 وزیر کشور صبح پنجشنبه به همراه هوشنگ خندان دل؛ معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی به منظور افتتاح گلخانه «دیناروند» و «کشت و صنعت»، افتتاح پل های «هاشم زاده» به استان لرستان سفر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.