دبیر اجرایی جشنواره خدمات و محصولات هوشمند گفت: با توجه به نیاز مبرم کشور در زمینه فناوری‌های مرتبط با صنعت آب و نیز رصد جشنواره‌های اجرایی،به خلأ رویدادهای نوآوری پی بردیم.

فناوری های نوین در صنعت آب وجود ندارد/شرایط را برای جذب سرمایه گذاران مهیا کنیم

به گزارش قدس آنلاین، محسن معدنی دبیر اجرایی جشنواره خدمات و محصولات هوشمند، با بیان اینکه مرکز توسعه فناوری شبکه هوشمند آب، برق و انرژی پژوهشگاه نیرو متولی برگزاری این جشنواره است، گفت: با توجه به نیاز مبرم کشور در زمینه فناوری‌های مرتبط با صنعت آب و نیز رصد جشنواره‌های اجرایی،   به خلأ رویدادهای نوآوری پی بردیم.

وی ادامه داد: این جشنواره دارای یک رویداد آموزشی ترویجی بوده که دارای ۵ کارگاه است و همواره تقویت ارتباط میان صنعت و پژوهش را محور اصلی کار خود قرار داده است.

معدنی گسترش ارتباط با صنعت و آشنایی بیشتر مخاطبان با کسب و کارهای فعال در زمینه محصولات و خدمات هوشمند را یکی از اهداف مهم این جشنواره دانست و افزود: در این جشنواره سعی در ارائه طرح‌هایی در زمینه هوشمندسازی صنعت آب، برق، انرژی و ساختمان داریم.

دبیر اجرایی جشنواره خدمات و محصولات هوشمند در پایان بیان کرد: در این جشنواره تمام تلاش ما بر این است تا شرایط را برای جذب سرمایه گذاران مهیا شود، علاوه بر این موضوع،  وزارتخانه‌های نفت و نیرو، معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و ستاد بهینه سازی انرژی و محیط زیست در زمره حامیان ما قرار دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.