کمیته انضباطی AFC بعد از تشکیل جلسه 3 نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا را جریمه کرد.

آرای کمیته انضباطی AFC اعلام شد/ جریمه نقدی برای سرخابی‌ها و استقلال خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، کمیته انضباطی AFC تشکیل جلسه داد و به تخلفات رخ داده در مسابقات لیگ قهرمانان رسیدگی کرد. در این بین این کمیته به 47 پرونده رسیدگی کرد و 3 نماینده کشورمان هم پس از بررسی تخلفات جریمه شدند.
بر این اساس باشگاه پرسپولیس به دلیل تعلل و تاخیر 7 دقیقه‌ای در اعلام لیست بازیکنان قبل از بازی مقابل لخویا به پرداخت 100 دلار جریمه محکوم کرد و این باشگاه باید در مدت 30 روز به این موضوع بپردازد و در صورت تکرار تصمیمات جدی‌تری اتخاذ خواهد شد.

دیگر نماینده کشورمان استقلال تهران به دلیل حرکات خطرناک و خشونت آمیز فرشید اسماعیلی در حین بازی مقابل العین که یک بار مچ پای راست بازیکن حریف و یک بار ضربه محکم و خطرناک به ساق پای چپ حریف همراه شد به دوجلسه محرومیت از حضور در بازی های لیگ قهرمانان و1000 دلار جریمه محکوم کرد که یک جلسه آن در فصل گذشته پشت سر گذاشته شده است. درصورت تکرار، این بازیکنبا با جریمه بیشتری مجازات خواهد شد و باید این پرونده طی 30 روز حل و فصل شود.

استقلال خوزستان هم که نمایش خوبی در لیگ قهرمانان داشت به دلیل ضعف در برگزاری و سازماندهی مسابقات و کنترل نکردن تماشاگران در حین بازی مقابل الجزیره و استفاده از لیزر و مواد آتش زا و پرتاپ سنگ به سمت کمک داور به 25 هزار 500 دلار جریمه نقدی محکوم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.