ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت آزادسازی موصل از دست گروه تکفیری داعش گفت: این پیروزی متعلق به جهان اسلام است.

آزادسازی موصل متعلق به جهان اسلام است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نمازجمعه ساری با اشاره به اینکه مردم عراق با پیروزی موصل و خروج داعش افتخارآفرینی کرده اند، این پیروزی را متعلق به جهان اسلام دانست.

وی داعش را زائیده فکر و ایده آمریکا و ایادی آن دانست و اظهار داشت: خاورمیانه امن با خروج آمریکا از منطقه محقق می شود و آنها باید به خانه های خود برگردند و خیالبافی هایشان درباره انقلاب اسلامی خاتمه دهند.

امام جمعه ساری، با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان، از این نهاد به عنوان مترجم و مفسر قانون اساسی یاد کرد و گفت: شورای نگهبان تاکنون اقدامات اساسی در کشور انجام داده است و خدماتش ارزنده و شایسته است.

آیت الله طبرسی، از شورای نگهبان خواست تا اجازه ندهند برخی ها قانون را به میل خود تفسیر کنند و خوشبختانه تاکنون این شورا با هدایت های حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری، جایگاه خود را حفظ کرده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین سالروز تاسیس بهزیستی و تامین اجتماعی را گرامیداشت و گفت: این نهادها باید در خدمت محرومان و مستضعفان باشند و دولت باید ریشه فقر و محرومیت را در جامعه ریشه کن کند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.