یزد - امام جمعه یزد گفت : ولایت فقیه، ستون و خیمه گاه نظام و انقلاب است دشمن به شدت برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه و رهبری در جامعه تلاش می کند.

 ولایت فقیه، ستون و خیمه گاه نظام و انقلاب است

به گزار ش قدس آنلاین، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نمازجمعه این هفته یزد اظهارداشت: اگر ولایت فقیه و رهبری های امام راحل نبود، انقلاب به ثمر نمی نشست و آمریکایی ها بر این کشور حکومت می کردند و ایران به رشد و پیشرفت نمی رسید و مسئولین بدانند که کینه دشمنان و بدخواهان این نظام اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسد.

وی  با یادآور شدن تلاش و زحمات فراوان ائمه و علما و دلسوزان جامعه اسلامی برای تثبیت جایگاه ولایت و رهبری در بین مسلمین تصریح کرد: تثبیت این مسئله  موجب رشد جامعه و سعادت مردم می شود و به همین منظور این مهم همواره مورد تاکید ائمه اطهار بوده است.


ناصری  ولایت فقیه و جایگاه رهبری در نظام اسلامی ایران را برگرفته از مسئله ولایت و در امتداد امامت دانست و گفت: رهبری و ولایت محور بودن نظام جمهوری اسلامی اصلی ترین دلیل حفظ نظام اسلامی بوده و باعث شده تا جامعه ایران از ذلت دوران طاغوت به عزت اسلامی، که امروز شاهد آن هستیم برسد.

نماینده ولی فقبه ادامه داد : در دوران طاغوت از آمریکا گرفته تا روس ها و  عاملین استکبار جهانی از جمله بهائیت اجازه هر نوع غارت و ظلمی را به خود می دادند و هرکدام به گوشه ای از خاک و منابع ایران دست درازی کرده بودند و اگر امروز این نظام و مردم عزتمند هستند و ایران در دنیا اعتبار و جایگاه مهم و ارزشمندی دارد به واسطه هدایت ها و هوشیاری های امام راحل عظیم الشأن و مقام معظم رهبری و تبعیت مردم از ولایت بوده است.

ناصری خطاب به مسئولین شهری و دولتی افزود: همان طور که بارها تذکر داده ام همه مسئولین و صاحبان منصب در هر جایگاهی باید نسبت به این موضوع آگاه باشندکه اگر امروز نظام اسلامی  و ولایت نبود آن ها نیز جایگاه و مقامی  نداشتند و حکومت طاغوت که تماماً در خدمت و گوش به فرمان استکبار  جهانی بود هرگز کوچترین جایگاه و ارزشی برای انها قائل نبود.

نماینده ولی فقیه در استان درادامه به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مبنای چنین فرمانی همان فریضه ی واجب امر به معروف و نهی از منکر است که اگر همگی نسبت به وظایف خود در این راستا عمل کنیم و نسبت به گناه در جامعه بی تفاوت نباشیم شاهد سعادت جامعه و حل بسیاری از مشکلات و معضلات خواهیم بود وامروز نسبت به اجرای این فریضه مهم در جامعه کم توجهی می شود و این در حالی است که عمل به این فریضه منافع فراوانی برای جامعه دارد.
ناصری با تبریک آزادی موصل خاطر نشان ساخت: آزادی عراق، سوریه و بازگشت میلیون ها آواره به خانه هایشان به خاطر فداکاریی های جوانان این مرز و بوم است و مردم و مسوولان عراق باید با حفظ وحدت شیعه و سنی واز توطئه صهیونیست ها و دشمنان غافل نشوند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.