کرمان ـ استاندار کرمان با اشاره به طرح های اجرا شده توسط پلیس در استان کرمان گفت: کشفیات موادمخدر در این استان در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۳ درصدی داشته است.

میزان کشفیات موادمخدر در کرمان افزایش ۴۳ درصدی داشته است

به گزارش قدس آنلاین، علرضا رزم حسینی صبح امروز در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پلیس در طرح شش روزه پاکسازی و ارتقاء امنیت شهرستان کرمان در پلیس آگاهی اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید حداقل دو مرتبه در هر ماه جلسه های تامین استان و شهرستان های استان کرمان برگزار می شود و در مواردی هم که نیاز باشد، جلسه شورای تامین به صورت فوق العاده برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برگزای جلسات شورای تامین باعث افزایش فوق العاده ارتقاء امنیت درسطح استان کرمان شده است، بیان کرد: کشفیات مواد مخدر در سه ماه نخست سال جاری در سطح استان کرمان نسبت به مدت مشابه سال گذسته ۴۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

رزم حسنی عنوان کرد: در طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان کرمان قاتلانی که مدتها از چنگ قانون فراری بودنند با تلاش فرماندهی انتظامی استان کرمان دستگیر شدند .

استاندار کرمان با اشاره به اینکه خوشبختانه در استان کرمان از امنیت پایداری برخوردار هستیم، افزود: حضور سرمایه گذاران در سطح استان کرمان باعث شده این امنیت تقویت شود و این دو حلقه متصل به همدیگر هستند.

وی گفت: هر مقدار امنیت در سطح جامعه افزایش پیدا کند، سرمایه گذاری گسترش پیدا می کند و هر مقدار سرمایه گذاری افزایش پیدا کند، امنیت افزایش می یابد.

رزم حسینی عنوان کرد: هر چند وقت یک بار نیروی انتظامی مانورهایی را انجام می دهد که این خود به کشف جرائم کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان کرمان از شرایط امنیتی خوبی برخوردار هستیم، گفت: امنیتی که در استان کرمان وجود دارد، می تواند ضریب اشتغال و تولید را افزایش دهد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.