اصفهان- مدیر روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان از برگزاری دوره های آموزشی ۸ روزه تربیت مربی کلاس های قرآن مهدالرضا(ع) توسط این نمایندگی خبر داد.

دوره های آموزشی تربیت مربی کلاس های قرآن مهدالرضا(ع) در اصفهان برگزار می شود

محمدحسین افشین نیا در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین تاکید کرد: شروع ثبت نام برای شرکت در این دوره ها از روز ۲۴ تا ۲۸ تیرماه می باشد.

وی با اشاره به اینکه از حدود ده سال گذشته، دوره های مهدالرضا(ع) در سطح شهرستان و استان اصفهان برگزار شده است، افزود: هر سال این دوره ها برگزار و مربیان خاصی داشتیم اما امسال سهمیه ما از سوی مشهد مقدس افزایش یافت تا تعداد مربیان افزایش یافته و شعبه های جدید مهدالرضا(ع) احداث شوند.

مدیر روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی اصفهان ادامه داد: در حال حاضر تعداد شعب مهدالرضا(ع) در استان اصفهان ۱۰۰ شعبه است  اما در آینده بر اساس تعدادی که مربی جذب شود، تعداد شعبه ها افزایش می یابد.

وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی ۸ روزه  تربیت مربی کلاس های قرآن مهدالرضا(ع) توسط نمایندگی آستان قدس رضوی در اصفهان، اظهارکرد: پس از برگزاری این دوره ها، آزمون برگزار و به مربیانی که رتبه های مورد نظر را کسب کنند،  مجوز احداث مهدالرضا(ع) داده می شود.

افشین نیا خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی شعب مهدالرضا(ع) انجام فعالیت های قرآنی برای کودکان ۴ تا ۶ سال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.