خرم آباد- نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس از عملکرد ضعیف استاندار لرستان انتقاد کرد و گفت: اعتراض مردم استان نسبت به عملکرد وی را به وزیر کشور اعلام کرده ایم.

مردم از عملکرد استاندار لرستان ناراضی هستند

به گزارش قدس آنلاین، سید حمیدرضا کاظمی در خصوص وضعیت استان لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: استان لرستان با توجه به اینکه با مشکل بیکاری به طور جدی روبه رو است، اقداماتی که استاندار انجام می‌دهد از نظر افکار عمومی یک کار تبلیغاتی است.

وی با بیان اینکه وزیر کشور به عنوان وزیر معین دولت در استان لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی، در استان حضور پیدا می کند، بیان داشت: اعتقاد ما این است که کار خاصی در استان لرستان انجام نشده و این اعتراض را به وزیر کشور در موضوع با وضعیت مدیریت لرستان اعلام کرده‌ایم که مدیریت استان نتوانسته است کار موثری در حوزه اشتغال، تولید و توسعه استان انجام دهد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمانی که استان لرستان به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی در هیت دولت تصویب و ابلاغ شد این امیدواری به وجود آمد که اقدامات اساسی در استان انجام شود، افزود: بعد از گذشت یک سال اقدام موثری در استان انجام نشده و مردم نیز نسبت به عملکرد مدیریت عالی استان لرستان ناراضی هستند.

کاظمی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این نارضایتی را به وزیر کشور اعلام کرده‌ایم و گفته ایم که مردم این سفرها را برای توسعه استان لرستان موثر ندیده‌اند، افزود: لازم است دولت رویکرد جدیدی را نسبت به توسعه استان لرستان داشته باشد.

وی گفت: درخواست ما از معاون اول رئیس جمهور این است که کارگروه ویژه‌ای برای توسعه لرستان را در نظر گیرند و مراتب نگرانی مجمع نمایندگان استان را نیز به وزیر کشور اعلام کرده‌‎ایم.

منبع: خانه ملت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.