معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت گفت:اصلاح الگوی مصرف سوخت در کشور ضروری است.

ضرورت اصلاح الگوی مصرف سوخت در کشور

به گزارش قدس آنلاین، علی وکیلی با اشاره به اینکه مصرف بهینه انرژی در سطح کشور ضروری است، اظهار داشت: به دنبال ترویج فرهنگ مصرف بهینه انرژی در سطح کشور هستم.

وی عنوان کرد: هم اکنون تلاش های بسیاری برای مصرف بهینه انرژی در سطح کشور انجام شده است که از مهمترین آنها نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی بوده است.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با اشاره به اینکه بسته های تشویقی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین کامیون های باری می توانند از این بسته ها بهره مند شوند.

وی ادامه داد: در راستای مصرف بهبنه انرژی بخاری هایی برای استفاده در مدارس با کارایی و راندمان بالا  و مصرف پایین برای نقاط سردسیر در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: برگزاری دوره های آموزشی اصلاح الگوی مصرف سوخت از دیگر برنامه های شرکت بهینه سازی مصرف سوخت است.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت عنوان کرد: باید زمینه برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه سوخت در سطح کشور فراهم شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • m ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۱
    0 0
    وقتی شهرها بشکل نسنجیده درحال گسترش و تعداد خودروها درحال افزایش و ترددهای درون و برون شهری ضرورت بیشتر یافته و ترافیکها سنگینتر میشود، مصرف سوخت بکجا میرسد و صرفنظر از الودگیهای مختلف و هدررفتن منابع تجدیدناپذیر ایا جوابگوی حجم عظیم تقاضای سوخت میباشد؟