ادیانی با اشاره به اسامی هیئت رئیسه منتخب در این کمیته گفت: قرار است در این کمیته شاخص های یک دولت کارآمد و ارزشی در چارچوب اسناد بالادستی، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، اندیشه امام، آموزه های اسلام و برنامه ششم تبیین شود.

هیئت رئیسه کمیته تعامل با دولت در فراکسیون نمایندگان ولایی تعیین شد+اسامی

 به گزارش قدس آنلاین،  سیدعلی ادیانی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: جلسه امروز کمیته ۱۵ نفره از فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با حضور اکثریت اعضای کمیته برگزار شد. این کمیته با نام «کمیته تعامل و گفتگو با رئیس جمهور جهت استقرار دولت کارآمد و ارزشی» اولین جلسه خود را برگزار کرد.

ادیانی افزود: در این جلسه بحث هایی صورت گرفت و اعضا نظرات خود را اعلام کردند. قرار است در این کمیته شاخص های یک دولت کارآمد و ارزشی در چارچوب اسناد بالادستی، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، اندیشه امام، آموزه های اسلام و برنامه ششم تبیین شود.

 ادیانی خاطرنشان کرد: بنا بر این است که در مرحله بعد افرادی که از طرف رئیس جمهور به مجلس معرفی می شوند شاخص های تبیین شده را در افراد تطبیق بدهند. از آنجاییکه در جلسه امروز این شاخص ها دقیقا احصا نشد، طبیعی است که بیان مصادیق آن را به جلسات بعد موکول کردیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس بیان کرد: به خاطر اینکه رفتارها در کمیته کاملا سازمان دهی شده باشد و افزاد در چارچوب ضوابط و بصورت هدفمند سیاست های خود را پیش ببرند هیئت رئیسه ای برای کمیته انتخاب شدند. به این ترتیب آقایان: حاجی بابایی بعنوان رئیس کمیته، محمدمهدی زاهدی نایب رئیس اول، سیدعلی ادیانی نایب رئیس دوم، محمدمهدی مفتح سخنگو و جبار کوچکی نژاد دبیر کمیته انتخاب شدند.

سیدعلی ادیانی در پایان گفت: با توجه به اینکه کمیته خاصی تشکیل شده است نظر اعضا این بود که آقای حاجی بابایی علاوه بر ریاست فراکسیون، رئیس این کمیته هم باشند. به احتمال زیاد جلسه آینده فردا یکشنبه برگزار خواهد شد.

منبع: نماینده

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.