رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس از افزایش زائران راهیان‌نور به ۸ میلیون نفر تا پایان برنامه ششم توسعه در کشور خبر داد.

افزایش زائران راهیان‌نور به ۸ میلیون نفر تا پایان برنامه ششم

به گزارش قدس آنلاین،  سردار بهمن کارگر عصر امروز در حاشیه دیدار با خانواد شهید مدافع حرم افشین ذورقی اظهار داشت: یکی از اقدامات خوبی که انجام گرفته راهیان‌نور دریایی است که در کشور در حال اجراست و امید داریم بتوانیم تا پایان برنامه ششم، به ۸ میلیون نفر زائر راهیان نور برسیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ما می‎توانیم در بحث راهیان نور بیش از ۱۲۰ هزار نفر در شب اسکان دهیم که قبلا این آمار بسیار پایین‎تر بود. امید داریم در افق چشم‎انداز برنامه ششم توسعه این تعداد به بیش از ۲۰۰ هزار نفر برسد.

کارگر افزود: بیش از ۶ شش میلیون نفر در سال گذشته در اردوهای راهیان نور حضور داشتند که بیش از ۴۰ درصد آن‌ها در منطقه غرب و شمال غرب بوده است.

وی از پایان ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان گلستان تا پایان برنامه ششم توسعه خبر داد و افزود: راه‌اندازی کاروان‌های راهیان نور دریایی در ۲ استان هرمزگان و بوشهر و ۵۷ یادمان در ۷ استان، از دیگر برنامه‎هایی ما در سطح کشور به‌شمار می‎رود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اقتدار و اعتلای جمهوری اسلامی را در حال حاضر ثمره ایستادگی و مقاومت ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس اعلام کرد و با بیان اینکه ۸ سال دفاع‌مقدس رزمندگان ما شعار "ما می‎توانیم" را محقق کردند، گفت: در مقابل استکبار جهانی جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه ایستاده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.