رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور نگرش به حال و آینده در حوزه دین را ضروری دانست و گفت: جامعه ایران اسلامی به اهل بیت (ع) ارادت و مودت دارد و شیفته آن است.

جامعه ایران اسلامی شیفته اهل بیت (ع) است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی عصر شنبه در دیدار با مدیران تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه جامعه ایران اراتمند اهل بیت است اظهار داشت: باید از این ظرفیت معنوی در کشور بهره گرفت.

وی همچنین با اشاره به اینکه اکثریت جامعه به امر به معروف و نهی از منکر عقیده دارند، تصریح کرد: ممکن در شیوه های اجرای این فریضه مسائلی مطرح باشد اما اکثریت این موضوع را قبول دارند.

وی با عنوان اینکه صفحه به صفحه طرح تحول بنیادین نظام آموزش مورد بررسی قرار گرفت، افزود: چالش‌های زیادی را در طول مسیر طی کردیم و این طرح بعد از جلسات متعدد در شورای عالی به تصویب رسید.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به ایستادگی رهبری در رابطه با سند ۲۰۳۰ گفت: یکی از تحلیل‌ها متوجه نشدن نوع نظرگاه مقام معظم رهبری  در رابطه با ۲۰۳۰ است.

وی با اشاره به موافقان و مخالفان حذف کنکور، گفت: بسیاری از کاسبی‌های آموزشی با حدف آن جابجا می‌شود و از این رو باید کار جدی شود.

خاموشی با اشاره به قانون انحصاری صدا و سیما در قانون اساسی و اینکه قانون، صداوسیما را وابسته به دولت یا همان حاکمیت می‌داند و توسعه رسانه از این سمت صورت گرفت، افزود: اکنون این بحث وجود دارد که آیا بحث IPTVیا همان شبکه بر مبنای کاربر محور انجام شود یا نشود و یکی از مجوزها بر عهده سازمان تبلیغات است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه روش تعامل دانشگاه با صنعت، تجارت و اقتصاد باید بررسی و کشف شود، گفت: سرانه تحصیلی دانشجو سنگین است و دانشگاه این سرانه را پرداخت می‌کند و بعد از فارغ‌التحصیلی دانشجو، فرد تقاضای بازار کار دارد و این دامنه باید تدبیر شود.

وی افزود: حضرت امام با مشاهده مشکلات در ساختار نظام قبل از انقلاب، تمام زیرساخت‌ها را تغییر داد و حکومت را از صدر تا ذیل عوض کرد.

حجت الاسلام خاموشی با بیان اینکه با مطالعه در پیرامون رفتار حضرت امام و مقام معظم رهبری، مدل‌هایی می‌یابیم که چگونه با مزیت‌های نسبی، حرکت فنی داشته باشیم، گفت: با حمله دشمن به حزب‌الله، حزب‌الله تقویت شد و دشمن برای امنیت اسرائیل، به سوریه حمله ولی دفاع وطنی در سوریه ایجاد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.