مشهد- سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی از ایجاد کانون روحانیون خادم‎یار خانواده رضوی برای نخستین بار در کشور خبر داد.

کانون روحانیون «خادم‌یار خانواده رضوی» تشکل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، فاطمه دژبرد با بیان این خبر گفت: مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی از بین طلاب خواهر و برادر علاقه‌مند به حوزه روانشناسی و مشاوره با رویکرد دینی خادم‌یار خانواده رضوی برمی‌گزیند.

وی شرایط عضویت در این کانون را عدم سوء پیشینه، قبولی در آزمون و مصاحبه، اتمام سطح ۲ و اشتغال به سطح ۳ حوزه علمیه برای برادران و اتمام سطح ۲ حوزه علمیه برای خواهران عنوان کرد.

وی درباره مزایای اعضای کانون روحانیون خادم‌یار خانواده رضوی بیان کرد: امکان عضویت خادمیاری آستان قدس رضوی، آموزش تخصصی منابع روان‌شناسی و خانواده درمانی با رویکرد دینی، آموزش تخصصی اصول و فنون مشاوره و بهره‌مندی از اساتید مجرب کشوری در دوره‌ها از جمله مزایای اعضای این کانون است.

سرپرست مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: واجدین شرایط تا ۳ مرداد ماه با در دست داشتن کپی تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، مدرک تحصیلی و کارت شناسایی حوزوی می‌توانند به این مرکز واقع در بلوار بعثت مراجعه کنند.

وی در پایان با بیان اینکه ثبت‌نام در این کانون تنها به صورت حضوری انجام می‌شود، افزود: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند باشماره تلفن ۳۸۰۰۸ تماس حاصل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.