۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
کد خبر: 547911

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه کسانی که در انتخابات برای آقای روحانی فعالیت کردند حق دارند نظر خود را به ایشان اعلام کنند گفت: سهم خواهی یا زیاده خواهی از هر جهت محکوم است.

سهم خواهی و زیاده خواهی محکوم است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا محجوب در خصوص ارزیابی اش از دیدار رئیس جمهور با شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: معتقدم  این رایزنی ها می تواند به تقویت کابینه کمک کند، آقای روحانی برای بار دوم است که کابینه تشکیل می دهند، لذا به همه نظرات به دقت توجه خواهد کرد و نهایتا انتخاب خود را اعلام خواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه کسانی که در انتخابات برای آقای روحانی فعالیت کردند حق دارند نظر خود را به ایشان اعلام کنند گفت: سهم خواهی یا زیاده خواهی از هر جهت محکوم است.

به گزارش مهر، محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان  با همراهی کمیته تعامل و رایزنی این شورا با حسن روحانی رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حسن روحانی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم دولتی کاراتر به مردم و مجلس شورای اسلامی معرفی کنیم و کماکان از همکاری متقابل با اصلاح طلبان در همه زمینه ها بهره‌مند شویم.

محمدرضا عارف رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان و رئیس فراکسیون امید همچنین در این دیدار با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری و پیروزی روحانی اظهار کرد: مردم فهیم ایران اسلامی با حضوری گسترده و حماسی در انتخابات شرکت کردند که این حضور نشان داد مردم نسبت به تعیین سرنوشت خود و جامعه احساس مسئولیت می کنند.

وی همچنین نقش اصلاح طلبان در حمایت از نامزدی روحانی در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را کم نظیر و بسیار موثر دانست.

عارف در ادامه بر ضرورت همکاری متقابل حامیان رئیس جمهور و فراکسیون امید با دولت در آینده و ادامه رایزنی در زمینه های مختلف تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.