۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
کد خبر: 547939

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که به دلیل فحاشی اقدام به قتل برادر همسرش کرده بود، خبر داد.

مردی بخاطر فحاشی برادرزنش را کشت

به گزارش قدس آنلاین، در ساعت ۲۱ شب گذشته  وقوع یک درگیری در مقابل منزلی واقع در خیابان مرتضوی به کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اعلام شد که با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد درگیری میان دو نفر به نام های ابوالفضل. ط ۴۰ ساله و تقی. ج ۴۲ ساله که با یکدیگر نیز دارای رابطه خویشاوندی هستند به وقوع پیوسته که نهایتا با دخالت مأموران درگیری خاتمه پیدا کرده تقی  به خانه  رفته است.

با پایان درگیری مأموران اقدام به ترک محل کردند اما هنوز از محل مذکور فاصله زیادی پیدا نکرده بودند که به آنها اعلام شد دقیقا در همان مکان  مجدد درگیری شدیدتری ازسرگرفته شده است که بلافاصله مأموران به محل مراجعه و این‌بار مشاهده کردند که ابوالفضل توسط تقی، همسر خواهرش مورد اصابت ضربه چاقو از ناحیه سینه قرار گرفته است. بلافاصله تقی توسط مأموران دستگیر و با توجه به شدت جراحت ابوالفضل نیز به بیمارستان منتقل شد.

در ساعت یک بامداد به کلانتری ۱۱۲ ابوسعید اعلام شد که ابوالفضل  بر اثر شدت ضربه وارده شده فوت کرده که بلافاصله موضوع به قاضی کشیک ویژه دادسرای امور جنایی و پلیس آگاهی اعلام شد.

باتشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: متهم پرونده در اعترافات اولیه ادعا کرده که انگیزه درگیری مجدد او با مقتول به‌دلیل فحاشی از سوی مقتول بوده است.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان این خبر گفت: تحقیقات در خصوص این جنایت و مشخص شدن علت و انگیزه اصلی وقوع در مراحل مقدماتی قرار دارد و متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت و برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.