قم-آیت الله سعیدی با بیان اینکه اعیاد دینی و مذهبی با مشارکت هرچه بیشتر مردم در برگزاری مراسمات، پاس داشته شود، اظهار داشت: کلیه دستگاه ها با هدف نفوذ شادی اهل بیت(ع) در جامعه، به برپایی جشن‌های این دهه در مساجد، حسینیه‌ها و خانه ‌های مومنین کمک و مساعدت کنید.

همه برنامه ها متناسب با شادی اهل بیت(ع) با رویکرد نقش آفرینی مردم  طرح ریزی شود

به گزارش قدس آنلاین ،آیت الله سید محمد سعیدی امروز در جلسه ستاد برگزاری جشن های دهه کرامت که در آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) برگزار شد، عنوان کرد: با درس هایی که از مکتب اهل بیت(ع) آموخته ایم، خود را در دهه کرامت به سبک زندگی و سیره آن بزرگواران مزین می کنیم.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)  ادامه داد: همانطور که مردم ما در حزن و عزای اهل بیت(ع) با ادب و احترام شرکت می کنند، در شادی این بزرگواران نیز همانگونه باید در میدان حاضر شوند؛ باید در مقابل فضایی که گاهی ناآگاهان و گاه دشمنان مبنی بر اینکه شیعه آئین شاد بودن را نمی داند در این اعیاد مبتنی بر آموزه های دینی، شادی را بروز دهیم.
وی افزود: این شادی را به عنوان اجر رسالت و ادای دین به نبی اکرم تلقی می کنیم و با این نگاه است که ایام شادی اهل بیت(ع) را پاس می داریم.
وی خطاب به اعضای ستاد برگزاری جشن‌های دهه کرامت، عنوان کرد: با هدف نفوذ شادی اهل بیت(ع) در جامعه، مانند مجلس اباعبدالله در همه خانه ها، به برپایی جشن‌های این دهه در مساجد، حسینیه‌ها و خانه ‌های مومنینی که داوطلب برگزاری باشند، کمک و مساعدت کنید.
آیت الله سعیدی با بیان اینکه هدف برنامه ریزی های دهه کرامت، مردمی‌تر کردن مراسمات باشد، عنوان کرد: کلیه برنامه ها متناسب با شادی اهل بیت(ع) با رویکرد نقش آفرینی مردم  طرح ریزی شود.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان با توجه به بیان برخی مطالب مبنی بر اینکه طرح امنیتی حرم مطهر، با محدودیت های ترافیکی در اطراف حرم برای برخی از خدمات نظیر اورژانس، آتش نشانی و پارکینگ زائران ایجاد مشکل کرده است، اظهار داشت: طرح امنیتی اطراف حرم، طرحی ملی است و آستانه مقدس حضرت معصومه در آن دخل و تصرفی ندارد، لذا اگر دستگاه های امنیتی و خدماتی برای سهولت در انجام ماموریت های خود به اجماع برسند ، آستانه آمادگی هرگونه همکاری را دارد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.