کرمان-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به اینکه برای تامین آب شرب شهر کرمان، ۷۵۰ لیتر بر ثانیه کسری آب داریم گفت: مردم از کولرهای آبی در سیتم سرمایشی استفاده می‌کنند که مصرف آب زیادی دارد.

شهر کرمان ۷۵۰ لیتر بر ثانیه کسری آب دارد

به گزارش قدس آنلاین، محمد طاهری روز یکشنبه در نشست استاندار کرمان با منتخبین شورای پنجم شهر کرمان اظهار داشت: شهر کرمان تنها کلان‌شهر کشور است که ۱۰۰ درصد آب شرب آن از منابع زیرزمینی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۶ حلقه چاه در دشت جوپار، قریه‌العرب و حسین‌آباد آب شرب شهر کرمان را تامین می‌کنند گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۷۵۰ لیتر بر ثانیه نیاز اسمی آب شرب شهر کرمان است و حداکثر هزار و ۹۷۰ لیتر بر ثانیه می‌توانیم تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه برای تامین آب شرب شهر کرمان، ۷۵۰ لیتر بر ثانیه کسری آب داریم افزود: مردم از کولرهای آبی در سیتم سرمایشی استفاده می‌کنند که مصرف آب زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه در مدت چهار سال گذشته ۱۷۵ کیلومتر از شبکه فرسوده انتقال آب شهر کرمان بازسازی شد خاطر نشان کرد: ۱۹۵ کیلومتر شبکه جدید انتقال نیز احداث شده است.

طاهری با بیان اینکه ۴۳ حلقه چاه جدید برای تامین آب شرب حفر کرده‌ایم گفت: تسریع در اجرای پروژه انتقال آب صفارود به کرمان در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای دولت تنها ۱۲ درصد از شهر کرمان تحت پوشش شبکه فاضلاب بود افزود: در حال حاضر پوشش شبکه فاضلاب شهر کرمان به بیش از ۳۰ درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با بیان اینکه تصفیه خانه شماره دو شهر کرمان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد تصریح کرد: این پروژه با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.