سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از نیاز سبزپوشان برای جذب یک مهاجم خارجی خبر داد و گفت: بازیکنی از جمع ما جدا نخواهد شد.

ذوب آهن یک مهاجم خارجی جذب می کند

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی در مورد شرایط تیمش گفت: در راستای برگزاری بازیهای دوستانه برای آمادگی هر چه بهتر تیم، با تیم مانیسا اسپور ترکیه روبرو شدیم. این تیم جزو تیمهای شناخته شده ترکیه است که گویا دو سالی است برای صعود به سوپر لیگ ترکیه تلاش می کند. به نظر می رسید این تیم بتواند محک جدی برای تیم ما باشد و به همین دلیل با آنها روبرو شدیم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه کیفیت مانیسا اسپور همانی بود که انتظار داشتیم و بچه ها هم بیشتر دستورات تاکتیکی را اجرا کردند. ما از بچه ها خواستیم که از همان ابتدا بازی را به دست گرفته و اجازه ندهند حریف بخواهد حاکم بازی شود که اینگونه هم شد و خیلی زود موقعیت ایجاد کردیم و به گل هم رسیدیم. 

قلعه نویی ادامه داد: بچه ها تمرکز خودشان را خیلی خوب روی بازی حفظ کردند و تا پایان بازی تقریبا انتظارات را براورده کردند. البته ناگفته نماند که برای رسیدن به شرایط ایده آل همچنان باید تلاش کنیم و می توانیم روز به روز بهتر شویم.

سرمربی ذوب آهن در مورد برنامه تیمش تا آغاز فصل اظهار داشت: بنا داریم چهارشنبه یک دیدار دوستانه دیگر برگزار کنیم و احتمالا روز شنبه هفته آینده نیز در دیداری دوستانه با سپاهان روبرو می شویم که این دو بازی پایان کار ما پیش از شروع فصل است. امیدوارم این دو بازی نیز به ما کمک کند تا به شرایط مطلوب نزدیک شویم و لیگ را از مشهد مقدس خوب شروع کنیم.

قلعه نویی در پایان در مورد اردوی ترکیه نیز گفت: اردوی بسیار خوبی را پشت سر می گذاریم. تمرینات منظم و تلاش بچه ها بسیار خوب است و امیدوارم ثمره انتخاب خوب خود را در طول فصل ببینیم.

سرمربی سبزپوشان در مورد نقل و انتقالات تیمش هم اظهار داشت: ما دیگر خروجی نداریم و مایل هستیم یک مهاجم خوب خارجی جذب کنیم که اگر این اتفاق هم رخ دهد تیم ما کامل است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.