خرم آباد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: برای پروژه آبرسانی ۳۷ روستای شهرستان خرم آباد با جمعیت ۸ هزار و ۳۳۴ نفر، اعتباری حدود ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تعریف شده است.

برای آبرسانی ۳۷ روستا، ۶ میلیارد و ششصد میلیون تومان اعتبار نیاز است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علیرضا کاکاوند ظهر دوشنبه در جلسه کمیته عمرانی ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت: در راستای تحقق پروژه‌های اقتصاد مقاومتی ابرسانی به ۱۸۴ روستا در قالب ۱۹ پروژه و ۲۹ مجتمع آبرسانی با جمعیت ۷۰ هزار و ۹۷۴ نفر با اعتبار ۳۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفته است.

وی به افزایش اعتبارات ملی و استانی در حوزه آبرسانی به روستاها اشاره کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سال گذشته ۵۴ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان اعتبار ملی و ۳۸ میلیارد و ۴۳ میلیون تومان اعتبار استانی مصوب داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان افزود: برای پروژه آبرسانی ۳۷ روستای شهرستان خرم آباد با جمعیت ۸ هزار و ۳۳۴ نفر، اعتباری حدود ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تعریف شده است.

کاکاوند در ادامه به اجرایی نشدن پروژه مجتمع آب رسانی حشمت آباد شهرستان دورود به دلیل نبود اعتبار اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی همچنین به مشکلات اجرایی پروژه‌ مجتمع دره تخت ازنا اشاره کرد و افزود: این پروژه مشکل معارض داشته و با پیگیری­‌هایی که با فرماندار ازنا صورت گرفت وی مشکل این مجتمع را حل نشدنی دانسته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.