شهرکرد-مدیر کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت:طرح تفصیلی شهرهای گندمان و نقنه از توابع شهرستان بروجن به تصویب کمیسیون ماده ۵ استان رسید .

طرح تفصیلی توابع شهرستان بروجن به تصویب کمیسیون ماده ۵ استان رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان،قاسم قاسمی ده چشمه با اعلام این خبر تصریح کرد: در جلسه کمیسیون ماده ۵ مقرر شد طرح تفصیلی شهر گندمان با مساحتی معادل ۸۷/۱۹۹ هکتار و باجمعیت ۷۰۴۹ نفر در چشم انداز سال ۱۴۰۴،  همچنین طرح تفصیلی شهر نقنه با جمعیتی معادل ۱۲۰۰۵ نفرو مساحت  ۹۳/۱۷۶ هکتار در چشم انداز سال ۱۴۰۴ به تصویب رسیدند.

وی افزود : طرح تفصیلی به طرحی اطلاق می شود که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر، نحوه استفاده از زمین های شهری در سطح محلات مختلف شهر، وضعیت دقیق و تفصیلی شبکه عبور و مرور و میزان تراکم ساختمان و جمعیت در واحدهای شهری و اولویت های مربوط به نوسازی و بهسازی مناطق و حل مشکلات شهری در آن تعیین می شود.

قاسمی ده چشمه تصریح کرد: نقشه ها و مشخصات مربوط به مالکیت بر اساس مدارک ثبتی تهیه و تنظیم و تمامی زمین های از لحاظ کاربری، تراکم ساختمانی و گذربندی تعیین تکلیف و به عنوان یک سند در دستور کار شهرداری قرار می گیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد:مطالعات تهیه طرح تفصیلی، متعاقب طرح جامع صورت می پذیرد و در حقیقت، تنظیم برنامه های مفصل و اقدامات جزئی و دقیق در مناطق و محلات شهری و همچنین طراحی آن ها را به عهده دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.