خرم آباد- مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: یکی از تعهدات این شرکت تحت اشتراک قرار دادن ۳۰ هزار خانوار در استان بود که در این زمینه تا پایان سه ماهه نخست امسال موفق شدیم گازرسانی به ۳۷ هزار مشترک را محقق کنیم.

تاکنون ۳۷ هزار خانوار تحت اشتراک قرار گرفته اند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حشمت الله شمس خرم‌آبادی ظهر دوشنبه در جلسه کمیته عمرانی ستاد اقتصاد مقاومتی استان به تحقق ۱۰۰ درصدی عملکرد شرکت گاز لرستان طی سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: گاز رسانی به شهرک صنعتی شماره ۳ و شهرک سنگ استان طی سال گذشته صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته عملیات گازرسانی به ۲۵۰ روستای استان صورت گرفت، عنوان کرد: تا پایان ۳ ماهه نخست امسال نیز به تعداد ۲۶۹ روستای استان گازرسانی شد و در این زمینه موفق شدیم به بالاتر از تعهد خود عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان یکی از تعهدات این شرکت را تحت اشتراک قرار دادن ۳۰ هزار خانوار در استان دانست و افزود: در این زمینه تا پایان سه ماهه نخست امسال موفق شدیم گازرسانی به ۳۷ هزار مشترک را محقق کنیم.

شمس خرم‌آبادی گازرسانی به ۲۲۵ هزار مشترک و گاز رسانی به شهرستان درب گنبد و شول آباد را از برنامه های سال ۹۶ شرکت گاز لرستان دانست و اضافه کرد: هم اکنون عملیات گاز رسانی به شهرستان سپید دشت به اتمام رسیده و عملیات گاز رسانی به شهرستان درب گنبد آغاز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.