کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی نیروی انتظامی برای برقراری امنیت زائرین اربعین حسینی در مرز استان خبر داد و بر لزوم همکاری زائرین با نیروی انتظامی تاکید کرد.

نیروی انتظامی دربرقراری امنیت زائران اربعین از مرز کرمانشاه آمادگی دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان اللهی در مراسم صبحگاه عمومی گفت: تردد زائران اربعین نیازمند ایمنی و امنیت است و تمامی پلیس های تخصصی از پلیس راه و راهور تا پلیس های عملیات، پیشگیری و اطلاعات از مدت ها قبل فعالیت های خود را برای پاسخگویی به این نیازها آغاز کرده اند.

وی اظهار کرد: ماموریت پذیرایی و میزبانی همه جانبه از زائران اربعین، ماموریتی سنگین ولی مقدس و افتخار آمیز است که امسال با بازگشایی مرز خسروی نصیب استان کرمانشاه می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: مجموعه انتظامی استان کرمانشاه در دور رفت و برگشت سفر زائران، با تمام توان آماده هرگونه همکاری و تبادل اطلاعات با انتظامی استان های همجوار برای برقراری نظم و امنیت است.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود حجم ترددها بیشتر از سال های گذشته باشد،    تصریح کرد: ماموریت انتظامی استان کرمانشاه به دلیل حوزه جغرافیایی ویژه در اربعین امسال سنگین و قابل ملاحظه خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: تردد زائران نیازمند ایمنی و امنیت است و تمامی پلیس های تخصصی از پلیس راه و راهور تا پلیس های عملیات و پیشگیری و اطلاعات از مدت ها قبل فعالیت های خود را برای پاسخگویی به این نیازها آغاز کرده اند.

سردار امان اللهی ادامه داد: تجارب سال های گذشته نشان می دهد ارتباط و تعامل با استان های همجوار برای جلوگیری از تشتت در تصمیم گیری ها و افزایش کارایی نیروها و امکانات گریز ناپذیر بلکه لازم و ضروری است.

وی عنوان کرد: برپایی موکب های پلیس در شهرستان های استان و ارائه خدمات انتظامی، مشاوره ای و پذیرایی بخشی از اقدامات این نیرو در اربعین امسال خواهد بود و تا پایان مراسم نیز ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: پلیس خادم مردم است و تمام تلاش خود را به کار می گیرد که خدمتگزار لایقی برای آنان باشد، لذا امیدواریم زائران قانونمدار نیز در دور رفت و بازگشت، نهایت همکاری را با این مجموعه داشته باشند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.