سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: رکورد بی نظیری در برگزاری اردو و کلاس های آموزشی در بخش های سازمان تیم های ملی، کمیته داوران و کمیته آموزش به ثبت خواهد رسید.

با حضور ۸۰ هزار هوادار عاشق ایران جشن صعود می‌گیریم/ آزادی سفیدپوش می شود

به گزارش قدس آنلاین، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال درباره فعالیت‌های فدراسیون گفت: تراکم بسیار گسترده ای در طول این هفته و هفته‌های آینده در برگزاری اردوهای تیم ملی و تا پایان شهریور ماه وجود داشته و معتقدم رکورد بی نظیری در برگزاری اردو و کلاس های آموزشی در بخش های سازمان تیم های ملی، کمیته داوران و کمیته آموزش به ثبت خواهد رسید. به طوری که ۱۴ هزار و ۲۰ نفر روز در طی ۹۰ روز تیر، مرداد و شهریور در اردوها شرکت خواهند کرد که این تراکم بی سابقه حجم گسترده فعالیت بخش های مختلف فدراسیون را نشان می دهد.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به کارگروه حقوقی و قضایی که روز گذشته به ریاست مهدی تاج برگزار شد، اقدامات اساسی برای هم افزایی سازمانی و هماهنگ کردن فعالیتها در کمیته انضباطی، اخلاق، استیناف، تعیین وضعیت بازیکنان، حقوقی و روابط بین الملل را فراهم کرد.

رئیس سازمان تیم های ملی در ادامه گفت: میزبانی مسابقات فوتسال در تبریز، زیر ۱۶ سال در همدان، فوتبال زیر ۱۸ سال در مشهد، رویداد مهم و پیش روی فدراسیون فوتبال است که برگزاری جشن حماسه صعود در ۱۴ شهریورماه در ورزشگاه آزادی بعد از بازی ایران و سوریه یکی دیگر از برنامه های ویژه با رویکرد هشتاد هزار هوادار عاشق ایران، یک ورزشگاه سفید پوش، یک ایران سرفراز تحقق خواهد یافت. 

وی ادامه داد: همزمانی جشن صعود با جشن های دهه ولایت، پیوند فرهنگی فوتبال با ارزشهای دینی، مذهبی و انقلابی است. همچنین  با توجه به اهمیت سازماندهی برنامه ها در جام جهانی، تشکیل ستاد مربوطه با حضور اعضای ذیربط و به ریاست دکتر آصفی، کار برنامه ریزی منسجم برای استفاده حداکثری از ظرفیت ورزشگاه های محل برگزاری بازیهای ایران در جام جهانی در دستور کار فدراسیون فوتبال است.

رئیس سازمان تیم های ملی در ادامه بیان کرد: باشگاه مس سونگون ورزقان تبریز و اداره کل ورزش و جوانان، هیات  فوتبال و مسئولین آن استان برای میزبانی موفق در تبریز ، مسئولین هیات فوتبال همدان و اداره کل و ورزش و جوانان به همراه مسئولین این استان و همچنین هیات فوتبال خراسان رضوی، مسئولین ورزشگاه امام رضا (ع)، تربیت بدنی آستان قدس رضوی و اراده کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی به همراه مردم خونگرم، با فرهنگ و ارزشمند تبریز، همدان و مشهد تلاش دارند تا با سربلندی میزبان سه رویداد بین المللی فوتبال و فوتسال باشند. 

وی گفت: از سوی دیگر آماده سازی تیم های ملی فوتسال آقایان و بانوان برای مسابقات فوتسال داخل سالن ترکمنستان و همچنین تیم ملی نوجوانان جهت حضور در جام جهانی هند ، تیم ملی زیر ۱۶ و زیر۱۸ سال از فعالیتهای ویژه ای است که در حال حاضر فدراسیون بر روی آن تمرکز کرده است.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفت: کارگروه ارتقا و توسعه فوتبال با حضور کمیته های جوانان، آموزش، بانوان، کمیته فنی و توسعه، سازمان تیم های ملی، سازمان لیگ برتر و آکادمی ملی فوتبال به منظور ایجاد همگرایی و هماهنگی فعالیتهای فدراسیون در بخش توسعه فوتبال پایه (گرستروز،)و با هدف استعدادیابی و تعامل با آموزش و پرورش و همچنین کاربردی کردن مسابقات اقدام زیر بنایی دیگری است که در دستور کار قرار دارد.

ساکت در پایان گفت: نگاه اساسی این است که کمیته هایی که در بخش فعالیتهای خود همپوشانی سازمانی و برنامه ای دارند، در یک تعامل ارگانیک در قالب کارگروه های سازمان یافته، اقدامات خود را منسجم و هماهنگ کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.