بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق و دستگیری ۳ قاچاقچی در استان خبر داد.

یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام اخبار و اطلاعات مبنی بر ورود کالای قاچاق از خارج از کشور به این استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تلاش شبانه روزی از محل دپوی کالا های خارجی قاچاق اطلاع یافتند.

وی با بیان اینکه پس از رد زنی و شناسایی محل دپوی کالای قاچاق توسط ماموران، یاد آور شد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران موفق به کشف یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کالای قاچاق شدند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه کالا های قاچاق از قبیل ۳ هزار و ۱۵۰ جفت کفش زنانه، ۳۰ هزار متر پارچه، ۱۰ هزار و ۶۴۸ عدد لوازم برقی و ۴ هزار و ۴۵ قلم لوازم جانبی تلفن همراه بوده، خاطر نشان کرد: در این عملیات ۳ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی تاکید کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هرگونه واردات کالای بدون مجوز که ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می آورد به شدت برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار می رود هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.