مشهد- معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون حدود ۲۲۰۰ نفر از استان فارس در قالب طرح مهر درخشان رضوی میهمان حرم مطهر امام رضا(ع) شدند.

۲۲۰۰ نفر از محرومین استان فارس به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی ابراز کرد: این گروه از زائران محروم و نیازمند که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و ... هستند به همت نمایندگی آستان قدس رضوی، کمیته امداد استان و سازمان اردویی بسیج استان فارس شناسایی و به پابوسی حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) مشرف شدند.

وی با بیان اینکه بیشتر افراد حضور یافته در این گروه بالای ۴۰ سال سن دارند، افزود: این زائران به دلیل مشکلات مالی تاکنون توفیق زیارت بارگاه منور رضوی را نداشتند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی تصریح کرد: این گروه در مدت اقامت ۳ روزه خود در مشهد مقدس علاوه بر توفیق زیارت مضجع منور رضوی از برنامه های فرهنگی و تبلیغی حرم مطهر امام رضا(ع) بهره‌مند می‌شوند.

خاکسار گفت: تغذیه کامل این گروه در مدت حضور در مشهد با معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی بوده و همچنین این زائران یک وعده نیز میهمان مهمانسرای حضرت رضا(ع) در حرم مطهر رضوی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.