خرم آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: رسانه‌ها باید برکناری مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان را مطالبه کنند زیرا وی بارها با حمایت از تئاتر موهن وتوهین آمیزبه شهدا وانقلاب به خانواده های ایشان توهین کرده است.

رسانه‌ها باید برکناری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان را مطالبه کنند

به گزارش قدس آنلاین، سردار کشکولی گفت: وقتی گفته می‌شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یعنی اینکه سپاه حافظ تمام ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون است و حد یقف سپاه در آرمان­‌های انقلاب اسلامی است.

هر کس انقلابی نباشد و هر کس خسته باشد در عرصه انقلاب جا می‌­ماند و برای اینکه عملکردش را توجیه کند می‌­گوید انقلاب تند رفته و آرمان­‌ها تند رفته‌­اند که نمونه بارز آن بحث بیداری اسلامی است، چنانکه حالا که پیروزی حاصل شده عده‌ای مخالفان دیروز آن می­‌گویند ما هم کنار شما هستیم.

وی بیان کرد: عده‌ای در گذشته اظهار کردند که چرا باید به سوریه یا عراق برویم، و مدت­ها طول کشید تا متوجه شدند که اگر در حلب و موصل نجنگیم باید در کرمانشاه با دشمن مقابله کنیم

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در خصوص مدیرکل اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی لرستان نیز بیان کرد: مشکل مدیرکل ارشاد لرستان اینجاست که اگر اشتباهی مرتکب می‌­شود و همه تذکر می‌­دهند حاضر به عذر خواهی نیست، و این لج با انقلاب اسلامی و خودش بوده و در واقع خود زنی است.

کشکولی ادامه داد: با اینکه تئاتر مورد نظر که سال گذشته اجرا شد، تئاتر توهین به شهدا، بسیج و ارزش‌­های دینی و دفاع مقدس بود، اما وی لج کرد و در مصاحبه‌­ای صراحتا اظهار کرد از لحظه به لحظه تئاتر دفاع می‌­کنم.

وی بیان داشت: علاوه بر این موضوع،همین فرد به سپاه نیز توهین کرد و گفت برگزاری این تئاتر یک کار فرهنگی بوده کاری سرهنگی نیست، و با صحبت‌های خود به جایگاه سرهنگی و قشری عظیم توهین کرد،در حالی که حتی یک سرباز هم درک بهتری در این زمینه از مدیرکل ارشاد دارد.

 فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان این­کاره نیست و به درد فرهنگ نمی‌خورد، بنابراین هر چه بیشتر بماند بیشتر ضرر می‌­کند و حتی به دولت هم ضرر می‌رساند و لذا بهتر است برکنار شود کما اینکه قول داده بودند بعد از انتخابات وی را برکنار کنند.

کشکولی تاکید کرد:رسانه‌ها باید برکناری مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی لرستان را مطالبه کنند زیرا وی بارها با حمایت از تئاتر موهن وتوهین آمیزبه شهدا وانقلاب به خانواده های ایشان توهین کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.