ساری- به منظور بررسی روند پیشرفت فیزیکی و نیز احداث و نصب تجهیزات در مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب ساری، نماینده دفتر نظارت بر طرحهای آب و فاضلاب کشور از این تصفیه خانه بازدید کرد.

فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب ساری با تجهیزات روز دنیا ساخته می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آبفاشهری مازندران، معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب مازندران در حاشیه این بازید گفت: تصفیه خانه فاضلاب ساری در راستای حفظ محیط زیست و ارتقای بهداشت شهری در ۴ مدول طراحی شد که مدول اول آن با ظرفیت پوشش  ۱۰۵ هزار نفر از جمعیت شهری در سال ۹۲ وارد مدار بهره برداری شد.

یزدان پناه افزود: این تصفیه خانه دارای واحدهای گندزدا، ته نشین اولیه و ثانویه، ایستگاه پمپاژ، تغلیظ لجن، بوگیر، مخزن هاضم هوازی و زلال سازی است.

وی با بیان اینکه ساخت مدول دوم این تصفیه خانه با ظرفیت تصفیه ۲۴ هزار متر مکعب فاضلاب در حال  ساخت است، افزود: در این تصفیه خانه فرایند تصفیه به صورت لجن فعال با هوادهی عمقی و اختلاط کامل با قابلیت حذف نیتروژن و پساب ضد عفونی شده منطبق با استاندارد های موجود خواهد بود.

معاون مهندسی و توسعه آب و فاضلاب شهری مازندران ضمن اشاره به اینکه با نصب سیستم حذف بو در مدول اول، آلودگی ناشی از بوی فاضلاب و نیز صداهای ناشی از تاسیسات  به طور چشمگیری کاهش یافته است، تصریح کرد: سعی کردیم در مدول دوم  تصفیه خانه از تجهیرات و تکنولوژی روز دنیا استفاده کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.