بیرجند- فرماندار بیرجند با بیان اینکه باید بسته های تشویقی برای سرمایه گذاری در بیرجند تعریف شود، گفت: مردم باید برای نوسازی بافت های فرسوده بیرجند ترغیب و تشویق شوند تا نتایج مطلوبی حاصل شود.

بسته های تشویقی برای سرمایه گذاری در بیرجند تعریف شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی ناصری ظهر سه شنبه در جلسه هم اندیشی منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی بیرجند بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی و پیش رو، عدم شمول بیرجند در زمره شهرهای محروم است.

وی یادآور شد: این امر باعث می شود که این شهرستان امکان تخصیص درآمد حاصل از فروش نفت را نداشته باشد که این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه باید بسته های تشویقی برای سرمایه گذاری در بیرجند تعریف شود، افزود: فرمانداری بیرجند در راستای همکاری با شورای شهر برای جذب سرمایه گذار اعلام آمادگی می کند.

ناصری اظهار داشت: در بسیاری از حوزه های شهری می توانیم به جذب سرمایه گذار بپردازیم و زمینه را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی با توجه به قانون شوراها به فعالیت خواهند پرداخت افزود: شورای اسلامی پنجمین دوره، یک ماه بعد از آغاز کار دولت جدید فعالیت خود را شروع خواهند کرد و هنوز شورای نگهبان نظر خود را در این خصوص اعلام نکرده است.

فرماندار بیرجند اولین وظیفه شورای اسلامی شهر را در قانون انتخاب شهردار عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم اعضای شورای اسلامی بیرجند در مهلت مقرر این مسئولیت را انجام دهند و به مسائل شهر نیز توجه داشته باشند.

ناصری تصریح کرد: شورا نقش مهمی را در ایجاد فعالیت های درآمدزا برای شهرداری ایفا می کند و  اعضای شورای اسلامی به عنوان ناظر مستقیم شهرداری مطرح هستند و اگر ما وظیفه خود را نسبت به شهرداری انجام ندهیم نباید انتظار خدمات ویژه ای را از آنان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اختلاف نظر در میان اعضای شورای اسلامی مانع از رشد و بالندگی شهر می شود و اعضا باید اختلافات را در درون شورا حل و فصل کنند و از رسانه ای شدن اختلافات بپرهیزند.

فرماندار بیرجند گفت:  از شورای اسلامی شهر بیرجند انتظار می رود که قوانینی مرتبط با توسعه شهر وضع کنند.

ناصری تصریح کرد: اعضای شورا در آغاز دوره پنجم مسائل شهر، توسعه شهر و نیازمندی های مردم را در اولویت قرار دهند و با برنامه هایی که در زمان انتخابات داشتند بتوانند در حیطه های موردانتظار مردم گام بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.