سرمربی تیم ملی فوتسال از آغاز اردوی تیم ملی در تاریخ ۱۴ مرداد در هتل آکادمی المپیک خبر داد.

آغاز اردوی تیم ملی فوتسال از ۱۴ مرداد/۲ روز تمرین و یک روز ریکاوری در هفته برای ملی‌پوشان

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد سفر خود به بندرعباس برای دیدن بازی میان تیم‌های فوتسال آذرخش بندرعباس و هیأت فوتسال استان قم گفت: طبق هماهنگی و تقسیم‌بندی که بین من و کادر فنی صورت گرفته، قرار بر این شد که هر هفته ما بازی‌های لیگ را تحت نظر بگیریم.

وی در ادامه گفت: کادر فنی تیم ملی از شروع لیگ برتر تمام بازی‌ها، نحوه بازی کردن، روش بازی و از همه مهم‌تر شرایط بازیکنان را بررسی می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بعد از دیدن تمام گزارشات به صورت شفاف و مکتوب همه جمع می‌شوند و سپس توسط کادر فنی بررسی و آنچه شایسته‌تر و بهترین است به تیم ملی دعوت می‌شود.

ناظم‌الشریعه گفت: ان‌شاءالله بعد از بررسی تمامی گزارشات ما بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت می‌کنیم و این اردو از ۱۴ مرداد در هتل آکادمی فوتبال شروع می‌شود و طبق برنامه‌ریزی که صورت گرفته، تمرینات تیم ملی هفته‌ای دو روز و یک روز هم ریکاوری انجام می‌شود و بازی‌های لیگ هم در هفته در یک روز تماماً برگزار می‌شود.

به نقل از فارس، وی همچنین در مورد برگزاری کلاس‌های مربیگری سطح یک در استان هرمزگان گفت: بر اساس دستورالعمل کمیته آموزش فدراسیون فوتبال قرار شده که ما کلاس‌های سطح یک مربیگری را به مدت ۴ روز همزمان با مسابقات امروز شروع کنیم که روز اول این کلاس‌ها به خوبی برگزار شد و جا دارد از مسئولان استان هرمزگان تشکر و قدردانی نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.