اصفهان- فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به فعالیت تعدادی باغ تالار در اصفهان تاکید کرد: وجود باغ تالارها از نظر پلیس معنایی ندارد، به همین منظور بیش از ۲۰ تیم عملیاتی برای شناسایی این باغ ها و معرفی به محاکم قضایی فعال شده اند.

وجود باغ تالارها از نظر پلیس معنایی ندارد

سردار عبدالرضا آقاخانی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران به ارایه گزارشی از فعالیت های پلیس اصفهان طی ۳ ماهه نخست سال جاری پرداخت و گفت: سال ۹۶ سالی است که تهاجم سنگینی به جرایم خشن خواهیم داشت و این مهم با همت پلیس هوشیار آگاهی و فتا محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز مدعی هستیم در پیشگیری جرایم خش به نقطه مطلوبی رسیده ایم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کاهش ۵۶ درصدی سرقت مسلحانه، ۵ درصدی سرقت منزل، ۴۶ درصدی وقوع قتل، ۴۳ درصدی آدم ربایی وگروگان گیری و ۷ درصدی تجاوز به عنف طی سه ماهه نخست سال جاری، گفت: در این مدت آمار کشفیات مشروبات الکلی بالا بوده به طوری که با افزایش ۳۵ درصدی کشفیات در این رابطه رو به رو بوده ایم.

وی ادامه داد: طی سه ماهه امسال ۴۰۰ هزار تماس با فوریت های پلیسی ۱۱۰ و  ۲۵ هزار و ۸۸۱ تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس برقرار شده است.

سردار آقاخانی با اشاره فعالیت های پلیس آگاهی استان اصفهان اظهارکرد: در پلیس آگاهی مبارزه با جرایم خشن و مقابله با کانون های جرم کلید خورد و طرح بزرگ مقابله با کانون های جرم را اجرا و ۵۰ نفر را در این راستا دستگیر کرد.

وی در ادامه خبر از انهدام باند ۴ نفره سرقت مسلحانه ای داد که در جلوی بانک ها، داخل منزل و خودروها اقدام به سرقت های خشن می کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: عملیات دستگیری اعضای این باند شب گذشته در استان های اصفهان و گیلان انجام و متهمان در حال انتقال به اصفهان هستند

وی یادآور شد: پاتوق این سارقان خشن در اصفهان شناسایی و اموال مسروقه ضبط شده است.

سردار آقاخانی با اشاره به دستگیری سارقان مسلح بانک ملی خیابان هشت بهشت اصفهان گفت: شناسایی و دستگیری سارقان مسلح بانک در کمتر از ۳ ساعت انجام شد.

وی تاکید کرد: این دستگیری ها برای مجرمان این پیام را دارد که نقطه به نقطه اصفهان در دید پلیس اصفهان قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در خصوص فعالیت های انجام شده در پلیس فتا تصریح می کند: پلیس فتای اصفهان تاکنون فعالیت های بی بدیلی انجام داده است به طوری که کلاهبرداری های رایانه ای ۲۷ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه پلیس اصفهان در سه ماهه دوم امسال برخورد با ناهنجاری ها را در دستور کار خود قرار داده است، تصریح کرد: در جامعه ای که قرار است امنیت پایدار برقرار باشد، ناهنجاری ها بسیار اثر گذار است اما متأسفانه عده ای نسبت به این مهم توجهی ندارند.

سردار آقاخانی با اشاره به فعالیت تعدادی باغ تالار در اصفهان تاکید کرد: وجود باغ تالارها از نظر پلیس معنایی ندارد، به همین منظور بیش از ۲۰ تیم عملیاتی برای شناسایی این باغ ها و معرفی به محاکم قضایی فعال شده اند.

وی تاکید کرد: دلیل ندارد فردی باغ شخصی خود را پاتوق مجالس لهو و لعب کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت عفت عمومی، گفت: مردم از برخی مکان ها رنج می برند و شکایت های زیادی واصل شده است و نقش پلیس را کمرنگ می دانند در حالی که در ارتباط با عفت عمومی ۲۸ دستگاه در این ارتباط مسؤل هستند.

وی یادآور شد: در این راستا گشت های مشترک از چند روز پیش آغاز شده است.

سردار آقاخانی تصریح کرد: بسیار زشت است که در شهر انقلابی اصفهان کارناوال های عروسی در ساعات پایانی شب به راه می افتد و باعث آزار مردم می شوند، از این رو برخوردهای لازم پلیس انجام می شود.

وی با اشاره به برخورد با رانندگانی که مبادرت با دودی کردن شیشه خودروها می کنند، گفت: خودرو حریم خصوصی نیست و اگر تا فاصله سه متری خودرو دیده نشود، برچسب های دودی چسبانده شده، برداشته می شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان یادآور شد: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۲۵ هزار خودرو در این راستا اعمال قانون شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.