مشهد- معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از تشرف یکهزار و ۲۰۰ زائر محروم از استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال ۹۶ تا کنون به حرم مطهر رضوی خبر داد.

۱۲۰۰زائر محروم سیستان و بلوچستانی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، مصطفی خاکسار قهرودی با بیان این خبر ابراز کرد: این زائران محروم به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی، کمیته امداد و سازمان اردویی بسیج استان سیستان و بلوچستان از شهرستان های مختلف استان شناسایی و برای زیارت به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

وی ابراز کرد: این گروه از زائران در مدت اقامت ۳ روزه خود در مشهد علاوه بر زیارت مضجع منور امام علی بن موسی الرضا(ع) از برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این آستان مقدس همچون سخنرانی، شرکت در نماز جماعت، دعای توسل، ندبه و ... بهره‌مند شدند.

خاکسار قهرودی افزود: همچنین این زائران از نمایشگاه حکایت آفتاب و موزه‌های مرکزی و قرآن حرم مطهر رضوی بازدید کردند.

وی با بیان اینکه کلیه تغذیه این گروه بر عهده معاونت امداد مستضعفان بوده است، ابراز کرد: زائران محروم سیستانی در مدت اقامت خود در مشهد یک وعده نیز میهمان خوان پر خیر و برکت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) شدند.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی بیان کرد: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان ۲۱ دی‌ماه ۹۵ با هدف خدمت رسانی به مردم به ویژه نیازمندان و محرومان، اشاعه فرهنگ رضوی، ایجاد طرح‌های اشتغالزایی ویژه مستمندان و مستضعفان در آن استان تأسیس شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.