کرمان-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: سومین کارخانه تولید آرد جنوب کرمان با رشد بسیار بالایی درحال احداث است که تا چندماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

سومین کارخانه آرد جنوب کرمان امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، محمود اسکندری‌ نسب در جمع خبرنگاران اظهارداشت: کارخانه تولید آرد در جیرفت مجوز خود را از سال 91 گرفته اما تا سال 95 هیچ اقدامی برای ساخت کارخانه انجام نشده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های این سازمان زمین طرح در ابتدای سال 95 تحویل سرمایه‌گذار شد و روند ساخت این کارخانه آغاز شد که امروز شاهد پیشرفت بالای آن هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان سرمایه‌گذاری این طرح را بیش از150 میلیارد ریال دانست و افزود: این کارخانه پس از احداث برای بیش از 30 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌کند.

وی ظرفیت تولید این کارخانه را سالانه 57 هزار تن آرد دانست و اظهارداشت: این میزان تولید از 60 هزار تن گندم است که مابقی آن سبوس گندم تولید می‌شود.

اسکندری‌نسب با اشاره به اهداف احداث این کارخانه در جنوب کرمان، عنوان کرد: با توجه به تولید 120 هزار تن گندم دراین منطقه، نیاز به احداث کارخانه‌های بیشتر برای تولید آرد بود.

وی گفت: پیگیری‌های این سازمان منجر به آغاز روند احداث سومین مجوز کارخانه تولید آرد منطقه از ابتدای سال 95 شد که این نشان از ظرفیت‌های بزرگ منطقه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: با توجه به اینکه سرمایه‌گذار این طرح در حال دریافت تسهیلات از بانک‌های عامل است در چند ماه اخیر این کارخانه راه‌اندازی و وارد چرخه تولید می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.