۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
کد خبر: 549028

نتانیاهو بی توجه به میکروفون روشن خود در نشست غیر علنی با چند مسئول اروپایی از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در خاک سوریه سخن گفت.

به گزارش قدس آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان دیدارش با نخست وزیرهای مجارستان و چک و لهستان و اسلوواکی که امروز(چهارشنبه) پشت دربهای بسته برگزار شد متوجه میکروفون روشن خود نبوده و جزئیات این نشست برای چند دقیقه از طریق گوشی هایی که در میان خبرنگاران برای کنفرانس خبری مشترک توزیع شده بود پخش شد.

در این سخنان، نتانیاهو برای نخستین بار به صورت علنی اعتراف کرد که تل آویو در خاک سوریه عملیات نظامی انجام داده است چرا که ارتش رژیم صهیونیستی بارها اظهار نظر در این خصوص را رد کرده بود.

انگار که نتانیاهو برای سخن گفتن در خصوص فعالیتهای حزب الله بسیار مشتاق بوده چرا که سریعا به سراغ این موضوع رفته و مدعی شد: ما نه تنها با مصر بلکه با بلندی های جولان نیز بسته ایم و دیوار کشیدیم چرا که با مشکلات مربوط به داعش و تلاش ایران برای ایجاد یک جبهه تروریستی! مواجه بودیم.من به پوتین گفتم که اگر ببینیم خودروهایی برای حزب الله سلاح می برد آنها را هدف قرار می دهیم و ده ها بار این کار را کردیم.

وی همچنین با انتقاد شدید از مسئولان اروپایی تاکید کرد که اقدامات اتحادیه اروپا جنون آمیز است.

منبع: روسیا الیوم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.