۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
کد خبر: 549064

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های بهزیستی و تامین اجتماعی استان وارد یزد شد.

ربیعی وارد یزد شد + برنامه‌ها

به گزارش قدس آنلاین، علی ربیعی دقایقی قبل با حضور در فرودگاه شهید صدوقی(ره) یزد، مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت و سفر یک دو روزه خود به این استان را آغاز کرد.

در این سفر که مدیران عالی سازمان‌های تامین اجتماعی و بهزیستی کشور، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را همراهی می‌کنند، ربیعی به چند شهرستان سفر می‌کند.

امشب ساختمان اورژانس اجتماعی تفت، مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) زارچ و خانه کودکان و نوجوانان سرای مهر اشکذر توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح خانه امن و مرکز کودکان خیابانی یزد، افتتاح سالن چند منظوره ورزشی و رونمایی از طرح نسخه الکترونیک تامین اجتماعی یزد از دیگر برنامه‌های افتتاحی سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز نخست این سفر است.

ربیعی در روز دوم این سفر به شهرستان اردکان سفر کرده و مرکز تحقیقات سالمندی حمیدیا را افتتاح و طرح توسعه این مرکز را کلنگ‌زنی می‌کند، همچنین کلنگ‌زنی طرح توسعه پلی کلینیک تخصصی اردکان و کلنگ‌زنی طرح احداث نیروگاه خورشیدی فئوولتانیک از دیگر برنامه‌های سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان اردکان است.

در این دور روز همچنین مرکز روزانه آموزشی توانبخشی اختلالات نافذ رشد طلوع مهر ویژه بیماران اوتیسم، افتتاح فاز دو مجتمع آموزشی رفاهی ۲۲ بهمن یزد و افتتاح فاز اول مرکز جامع مراقبتی توانبخشی معلولین و سالمندان رحمت بافق توسط رئیس سازمان بهزیستی کشور انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.