بجستان- امام جمعه بجستان در آستانه شروع به کار دولت جدید گفت: ریاست جمهور باید وزرایی قوی معرفی کند تا بتوانند نیاز کشور و مردم را تامین و اشتغال که از همه مهمتر است را مدیریت کنند.

رئیس جمهور بهتر است وزرایی قوی معرفی کند

به گزارش قدس انلاین-حجت الاسلام والمسلمین وحیدی امام جمعه بجستان در آستانه شروع به کار دولت جدید و معرفی کابینه گفت: باید وزرایی قوی معرفی شوند تا کار آمد بوده و بتوانند نیاز کشور و مردم را تامین کنند.

حجت الاسلام حسین وحیدی افزود: بهتر است نیاز اشتغال که نیاز کشور بوده و تاکید رهبری نیز می باشد سر لوحه کار وزرا باشد چرا باید رب گوجه فرنگی وارد کشور شود چرا آب و زعفران از چین وارد شود باید شرایط کاری فراهم و کشاورز و تولید کنند حمایت شوند تا زمینه اشتغال نیز فراهم و از واردات جلو گیری شود.

وی با بیان اهمیت نماز جمعه گفت: نماز جمعه بصیرت افزایی می باشد و با توجه به سخن پیامبر ص شرکت در این نماز را پاداش برابری با حج دانست و افزود: همه از همه جناحها و دسته ها و از همه جای شهر در نماز جمعه شرکت کنند و این در به روی همگان گشوده است و بهتر است از ثواب آن بهره مند شوند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت تربیت خانواده و نقش زن در اسلام گفت: زنان می توانند نقش اساسی و مهمی در تربیت کودکان و فرزندان خود داشته باشندو بهتر است مردان نیز شرایطی را فراهم کنند که خانه محل آرامش بوده و فرزندان با آرامش تربیت شده و نسلی که باید آینده کشور و جامعه را مدیریت کند خوب تربیت شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.