گیلان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در ۲۵ پایگاه ثابت و سیار و پست موقت امداد و نجات در ایام تابستان به مردم و مسافران گیلانی در قالب طرح ملی امداد امداد و نجات تابستان، خدمات ارائه می‌شود.

خدمات امدادی تابستانی در ۲۵ پایگاه ثابت و سیار و پست موقت استان گیلان ارائه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی ،مهدی ولی‌پور اظهار داشت: دیروز در عملیات امداد و نجات که در پی واژگونی یک دستگاه پیکان بار در ییلاق سوئه چاله ماسال روی داد به ۷ نفر از مصدومان این حادثه امداد رسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تصریح کرد: تیم امدادی ۳ نفره جمعیت هلال احمر گیلان در ساعت ۸ صبح  با همراهی و مشارکت اورژانس ۱۱۵ گیلان به حادثه دیدگان این واژگونی خودرو که ۶ نفر بزرگسال و ۲ کودک بودند امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به اینکه یک نفر از مصدومان حادثه واژگونی پیکان بار ییلاق سوءچاله توسط تیم امدادی جمعیت هلال احمر گیلان به بیمارستان رسالت ماسال منتقل شد گفت: شماره ندای امداد ۱۱۲ که حتی با گوشی بدون سیم کارت هم امکان برقراری تماس دارد ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مردم در حیطه حوادث و سوانح است.

ولی‌پور بیان کرد: طرح ملی امداد و نجات تابستان جمعیت هلال احمر که شامل امداد و نجات جاده‌ای، امداد و نجات کوهستان و امداد و نجات دریایی است در ۲۵ پایگاه ثابت و سیار و پست موقت امداد و نجات در ایام تابستان به مردم و مسافران گیلانی خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اذعان داشت: در طرح امداد و نجات تابستان ۲۰۰ نفر از همکاران و نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان فعال هستند و یک تیم واکنش سریع  در مرکز استان  مستقر است و آماده  ارائه خدمت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.