مشهد- معاون تبلیغات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، خواهر بزرگوار امام هشتم شیعیان(ع) مراسم جشن میلاد، در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

جشن ولادت حضرت معصومه(س) در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام سید جلال حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: مراسم جشن ولادت کریمه اهل بیت(س) در روز و شب میلاد بانوی مهر و وفا، مصادف با ۳ و۴ مردادماه، در صحن جامع رضوی و رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم شب میلاد این بانوی گرامی از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در صحن جامع رضوی برگزار می‌شود، افزود: حجت‌الاسلام مسعود عالی، سخنران مراسم شب میلاد است و در ادامه این برنامه مداحان و ذاکران خاندان عصمت و طهارت(ع) به مدیحه سرایی می‌پردازند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) نیز مراسم سخنرانی و مولودی‌خوانی از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این مراسم حجج اسلام حسین حلوائیان و مسعود عالی به سخنرانی و حاج مرتضی طاهری و جعفر ملائکه به مدیحه‌سرایی می‌پردازند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی، با اشاره به دیگر ویژه برنامه میلاد حضرت معصومه(س) در حرم رضوی گفت: در این مراسم با شکوه، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت آیت الله سبحانی اقامه می‌شود.

وی گلباران حرم رضوی و تبریک و شادباش بانوان مشهدی به ساحت مقدس امام رضا(ع) را از دیگر ویژه برنامه‌های سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در مشهدالرضا عنوان کرد و گفت: این برنامه راس ساعت ۸ صبح روز میلاد از عرصه میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی برگزار میشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.